Gå til innhold

Fortalte det til mamma igår:o


Sugarbells med 2 jenter<3

Anbefalte innlegg

Jeg pakket inn en positiv test og ga henne den i går kveld.

 

Hun åpnet halvveis og spurte om det var en positiv test, jeg bare ba henne åpne. Hun kikket på meg, lo litt, så kom tårene i øyekroken:)

Glade, ikke triste:p

 

Så det hele gikk veldig bra:D

Hvordan gikk det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nååå så koselig :) Vi har prøvd i 2.5 år og når eg da testa positivt (søndag) så trudde eg nesten ikkje det eg såg. Sambo var med meg og eg skalv på hånda da eg viste han testen. Tok 4 testa til samme dagen, hehe.. Mamma og pappa strålte opp av glede da eg fortalte di det. Eg sa det gjerne litt tidlig, men vi forteller kverandre alt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarte ikke holde meg lenger:p så utrolig spennende, dessuten er det greit å ha noen å få råd av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å holde sånne ting hemmelig :o) Og som du sie, godt å ha noen å få råd av og til å snakke med det om :)

Kor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter nr 3 og jeg syns det er skummelt å fortelle det!!!

Har jo ikke temin før i juli, men jeg må synke det litt før jeg sier det til noen. Har ei venninne jeg har lyst å si det til, men vet hvor fort det er å forsnakke seg, så jeg drøyer litt til tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin i juli - men tør ikke helt å tro det enda:) Samboeren min vil at vi skal vente med å fortelle (Mannfolk!) for han tror at våre nærmeste (spesielt farmor) kan bli overivrig for tidlig... Men jeg har veldig lyst å fortelle det; de har jo tross alt vært gjennom dette.. Lengte- prøve og kanskje få det til? Bruker nettstedet her til å få tenkt litt mer over det, men ville gjerne ha pratet med mamma..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei=)

 

Jeg er 6 +1 idag, og fant det vel ut da jeg var 5+0. Samboeren ville vente til vi var nærmere 12 uker med å fortelle, men.. jeg har et veldig nært forhold til moren min, så.. det ville være helt fjernt å ikke fortelle henne det. Jeg klarte å holde meg i 6 dager, så.. fortalte det idag=) Ville fortelle det ansikt til ansikt,men siden vi bor i forskjellige byer, ble det på telefonen..

Tårene rant, og hun var veldig glad=) Veldig glad=) Viktig for henne at jeg fullfører skolen, så da jeg sa at det skal jeg, var hun bare glad og hadde ingen bekymringer=)

Fortalte det til svigers også idag, da. Svigermor lo og lo, mens tårene rant hos også henne. Snakket med henne lenge nå for litt siden, trivelig=) Hun gledet seg. Samme med svigerfar, som mente dette var på tide.. hehe.. jeg og samboeren har vært sammen i 5,5 år, så det er vel derfor " det er på tide" -hihi- =)

Hyggelig at de nærmeste blir så glade=)

klem=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...