Gå til innhold

Mange som er sykmeldte?


Bubba75

Anbefalte innlegg

Mange som er sykmeldt tidlig i svangerskapet her? Syns liksom det er ille å skulle sykmelde meg når jeg bare er 7 uker på vei, men etter å ha levert vesla i bhg. (15 min. gange), så er jeg så sliten at jeg knapt kommer meg hjem. I tillegg går jeg og brekker meg konstant. Har bare et 40 % vikariat, og syns det virker så skrøplig og ikke klare å jobbe såpass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp.

Men det skyldes tidlig blødning og fysisk tung jobb.

Syns du skal snakke med legen din jeg.

Vi er jo veldig slitene sånn de første ukene men det retter seg heldigvis opp.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble sykemeldt idag..kvalmen gjør at jeg har ikke noe å gjøre verken på skolen eller jobben nå om dagen..

håper jeg blir kjapt ferdig med dette..eksamen om under en måned.kommer til å slite om jeg går glipp av mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Ble sykemeldt 100% i uke 7 og for en stund fremover. Jeg føler ikke at det er skrøpelig i det hele tatt, jeg kaster veldig mye opp og er kvalm, så jeg hadde ikke hatt noe å bidra med på jobb disse ukene uansett. Regner heller med å jobbe igjen i 2.trimester...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med meg. Ble fullt sykemeldt i uke 6 pga kvalme. Har absolutt ingenting å gjøre på jobb når jeg er så kvalm og har kastet opp. Jobber på en spesialavd innen psykiatri som miljøterapeut.

Er sykemeldt ut 26 nov, regner med å starte på igjen da. Da er jeg i uke 14, satser på at kvalmen er vekke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig i 2.trimester (13 uker) men har vært sykemeldt 100% hele den siste uka, pga kvalme/oppkast/brekninger. Når det eneste som hjelper er å ligge flatt, har man ikke så mye på jobben å gjøre. Jeg som trodde jeg skulle slippe unna denne kvalmen, nå som jeg var ferdig med 1.trimester, men neeeida...:) Den kom sent hos meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok sykemeldt i dag, 10+5 pga smerter i bekken Jeg og syns det er så utrolig taperaktig å bare vøre så lite gravid og ikke klare jobben.. Fæler meg skikkelig dum på en måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sykmeldt i uke 5 pga av en liten blødning som har fortsatt i brunt utflod (sorry detaljer) siden jeg har en fysisk og psykisk tung jobb og jeg nettopp har mistet to ganger på rad så er jeg sykmeldt ut 1.termin.

Føles litt kjipt men valget mellom en baby og en jobb er jo egentlig ganske lett.

Du må gjøre det som føles best for deg, du har jo ei lita ei å ta vare på også :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...