Gå til innhold

Ble noen av dere gravide på pillen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og når viste testen positivt utslag?

Jeg har negativ test, men føler meg gravid og mensen uteblitt for første gang på 10 år på pillen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg stilte dette spørsmålet her inne i går og åpenbart var det mange som har opplevd dette. meg selv for andre gang faktisk,så ja det er fullt mulig,igrunn uten å forstå helt hvorfor..

Jeg testet ikke før dag 12 etter im,regnet med at mensen uteble pga andre ting så testen overrasket igrunn stort. Har brukt yasmine. Kan bare råde deg til å teste på nytt om mensen fortsatt uteblir.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble det første gangen jeg ble gravid, fikk beskjed av lege att det går ann å bli gravid, men att det skjelden går bra. Selv misstet jeg i uke 6 den gangen.

 

Det tok meg ca 2 år etter att jeg sluttet på pillen å bl gravid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Legen din er rar!!

 

Selv gikk jeg på faste kontroller pga redsel ved og bli gravid på pilla og samtlige jeg var hos fortalte at det IKKE hadde betydning.

 

Og jeg regner med at spesialister har greie på hva de snakker om.

 

Min sønn kunne ikke vært mer velskapt,men jeg er kanskje unik jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er symptomene da?

Jeg er litt kvalm, har sure oppstøt, ikke spesielt ømme bryster, mensmurring, stikkinger i magen/livmor.

MEN negative tester...

1 uke siden mensen skulle kommet. I 10 år har jeg kunne nærmest si på timen når mensen kommer, så dette er rart.

Dessuten har jeg ikke hatt sex under eventuell eggløsing som jeg husker, bare før og bare et par ganger siste mnd.

hmmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten ikke hatt symtomer så det er veldig forskjellig. Eneste var hete tokter og hyppig vannlating.

Ta kontakt med lege du om du er i tvil.

Forsinket mens kan jo også komme av forsinket eggløsning.

Dessuten trenger man ikke ha sex mer enn ett par ganger før det sitter,heldigvis og desverre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir glad hvis jeg er gravid, men er det at det ikke "passer" helt nå. Hadde tenkt å vente litt. Jeg er midt i jobbskifte og har vært lengre sykemeldt pga utbrenthet og går på medisiner som jeg ikke vet om kan skade fosteret.

 

Men det passer vel ALDRI, og man må jo bare være glad! Jeg er jo veldig babysyk da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt gravid på pilla to ganger. Første gangen skjønte jeg det ikke før jeg var 7 uker på vei at det kunne være noe på gang. Denne gangen var det helt tilfeldig at jeg fant det ut, og vet enda ikke helt hvor langt jeg er på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...