Gå til innhold

erd normalt å være svimmel når du har en sa?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er skikkelig uvel og svimmel og skjelver en god del.har kramper i magen annenhvert minutt... blør ikke så mye heller.. skal d være sånn?

 

syns dette er skikkelig ekkelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ganske likt det der for meg i alle fall.. Ikke noe godt! Det tok flere dager før det begynte å blø skikkelig, men det var vondt i flere dager før det skjedde.

Hvis du har vært til ultralyd og vet at det er en sa, så kan du jo ta ibux uten at det er skadelig, og det hjalp meg veldig godt. Pass på å drikke nok, og ta det med ro. Du bør nok få en sykemelding for noen dager hvis du ikke allerede har fått det.

 

Hvis du syns det blir verre, så ring til legevakten, eller til gynekologisk avdeling / føden på sykehuset du hører til. Evt kan du ringe til jordmor på helsestasjonen din. Kan være litt greit å snakke med fagfolk, det følte i alle fall jeg! Jeg var livredd for at det skulle bli igjen der inne, om du skjønner, og endte opp med å ringe opp på kvinneklinikken. Der fikk jeg en time over helga slik at jeg kunne komme inn hvis kroppen ikke hadde ordnet opp selv innen den tid. Jeg trengte aldri å bruke den timen, men det var litt godt å vite at jeg hadde det som backup...

 

Trist å høre at du mistet, og jeg forstår godt at du syns det er ekkelt. Det er ille nok psykisk om man ikke skal føle seg så pyton fysisk også...

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ibux må du ikke ta, det gjør at livmoren din slapper av fikk jeg beskjed om, du kan ta paracet..ibux er avslappende for muskler og dermed livmoren..da slipper ikke livmoren så mye det som skal ut fikk jeg beskjed om..hadde min 4 sa sist uke og fikk pille for å få det i gang og fikk beskjed om at ibux var ikke smart å ta...tvi tvi at den sitter neste gang..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...