Gå til innhold

Flytter snart inn i nytt hus og skal kjøpe møbler,hva mener dere om hvit sofa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt når man har barn,vet ikke om jeg tør,men det er såååå fint.

Noen som har det?

Tenkte selv på denne på ikea der kan alt vaskes,og det går jo an og bleke om det skulle komme på noe du ikke får av,men gidder ikke å vaske meg ihjel heller.

Ellers lurer jeg på en sandfarget i microfiber,hva syntes dere?

Dette er til loftstua,det er ferdigplater på vegg og i taket,eggehvit.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg tenker at ike holder seg pent så lenge, uansett hvor mye man vakser det...

Skrevet

Syns det er kjempelekkert. Men jeg har ikke nerver til å ha det selv mens jeg har små barn :)

Skrevet

Siden du spør må jeg si jeg synes hvit sofa er tåplig. Det kommer til å bli merker på den hvis du ikke passer veldig godt på.

Skrevet

Nei, det ville jeg ikke hatt. Mine foreldre hadde hvit sofa, men den ble fort stygg. Kunne ikke sitte med nye mørke bukser (dongeri blant annet), for det farga av seg i sofaen (selv om buksene var vasket et par ganger). Og så alt matsøl...blir jo det når man har barn.

Skrevet

Ja,men vi kommer ikke til og spise i denne sofaen oppe på loftet,blir nokk bare til en tv krok.....men er jo enig,men syntes det er sååå fint,ser så rent ut....så lenge den holder seg ren da.

Annonse

Skrevet

Jeg tror at, uavhengig av intensjonen. så blir sofaen brukt og helst før du tror er den flekkete og stygg. Da er det bedre å kjøpe noe som holder sge peng lenger:)

Skrevet

Jeg har hjørnesofa fra ikea i beige som jeg kan vaske i maskina på 40 grader, men jeg angrer fordi når man har barn og det blir fort flekker..

Jeg har prøvd å vaske stoffet i maskina og det blir ikke like fint etterpå..så det beste å kjøpe skinn sofa så lenge man har barn som være uheldig og søle ting for da er der bare å ta en klut å tørke det av..

Skrevet

Vi har hvit sofa og mange små barn. Går fint. Men nå er jeg veldig nøyen med kun mat ved bordet. Og vasker de på hendene før før de løper rundt.

Men du må velge microfiber eller skinn.

Skrevet

Jeg synes ikke hvit sofa er noe fint (jeg er egentlig ikke så fan av lyse farver forøverig) eller noe lurt å ha når en har små.. uansett om man skal spise oppi den eller ikke..

Skrevet

Tror neppe den er så fin om noen år. Blir mye vask og kanskje flekekr som ikke går av. er jo ikke bare mat som setter farge, men dyr, klær, leker og barnefingre.

Skrevet

Skal dere ha eggehvit på vegger og tak også kanskje hvit sofa. Får litt frysninger jeg når jeg hører den fargesammensetningen eller skal jeg si mangel på farger. Det blir vel litt mye lyst synnest jeg. Jeg skal ihvertfall ikke ha hvit sofa når huset vårt blir ferdig

Skrevet

Jeg kunne også tenke meg hvit sofa.

Datteren min på 6 år lo rått av meg da jeg sa det, så jeg tror det bare forblir med tanken...

Annonse

Skrevet

Veldig pent i utstillingshjem! I vanlige hjem kan nevnes problemer som:

*skitne barnehender

*trykksverte fra aviser

*skitt fra hund/katt

*fagre fra dongeribukser

All in all; hvit sofa, nei takk.

Skrevet

Har lys (offwhite) skinnsofa og det er rålekkert selvom vi har lyse vegger. Pynt opp med fargerike puter så blir det sikkert kjempefint. Men hadde ikkje villa hatt stoffsofa nei..

Skrevet

Jeg synes lyse sofaer er kjempe fint, beige eller off white. MEN det er en grunn til at jeg har helt sort "skinn" sofa gitt, og takk gud for den! Tør ikke tenke på hvordan den hadde sett ut om det var en lys stoff sofa:-O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...