Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Del Skrevet 1. november 2007 Nå har det seg slik at jeg også er en av de heldige som har fått kjønnsvorter i svangerskapet. Dette ødelegger sexlivet mitt fordi jeg føler meg så ekkel, og spesielt siden min mann spurte meg om hva det var for noe. Nå begynner han med at han tror han også har fått dette og jeg føler meg skyldig som til de grader. Jeg har nesten ikke hatt sex med noen, men noen av dem(blant annet min mann har hatt sex med en drøss av kvinner). Jeg har tatt opp dette med legen min og sykehuset vil ikke ta dem bort. De blør, svir og irriterer, men verst av alt så irriterer de på psyken. Skal vi liksom betale masse penger for å få vekk det drittet som vi egentlig burde fått vekk gratis. Dette irriterer meg grenseløst. Dette kan jo i små tilfeller smitte barnet også. Jeg synes det er helt sprøtt. Er det noen som har fått dem fjernet med laser og hvor mye kostet dette i såfall? Jeg blir jo helt gal av dette. Noen som er like frustrerte som meg? Dette tar nemlig bort mye av gleden min ved å være gravid. Jeg begynner å gråte i raseri mange ganger fordi jeg har så lyst til å bare rive dem av og så gjør det så vondt. Må man ta keisersnitt i noen tilfeller også? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10796692-jeg-blir-helt-frustrert-av-dette-trenger-mange-svar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #2 Del Skrevet 17. november 2007 I samme situasjon og drit lei! Spes når typen er overbevist om at det er jeg som har kommet med smitten. Vi gar hatt like mange partnere og jeg vet hans tidligere erobringer ikke har vært noen jomfruer. Sex har jeg glemt hva er og nå som jeg skal føde snart gruer jeg meg masse til å sprike for gud og enhver mann.. Har heller ikke nevnt problemet for jordmor el lege, tror jeg fortrenger det hver gang jeg går dit.. Når det gjelder fjerning så har jeg gjort litt hjemme for å si det sånn.. Legen ville sikker frarådet meg, men det har gått en faen i meg så jeg har fjernet en drøss på egen hånd. Har hatt maaange små og noen litt større. Det jeg har gjort er å sette meg tilrette med et stort speil, godt med lys og bomull og papir i beredskap. Om du får tak på vortene så kan du "klippe" de av med neglene. Ikke veldig vondt, men blør en del en liten stund etterpå. Blir det vondere enn du takler kan du "klippe" av litt lengre utpå hvor vortene er uten følelse. Bare husk å vask hendene godt før du evt setter igang. Slik jeg har opplevd det har vortene ikke kommet tilbake på samme plass. Jeg har kun vært litt sår (egentlig ubetydelig) i et par dager og ikke fått noen infeksjoner. Har enda ikke hørt om noen som har tatt ks pgs vorter, men skal legge ut spm om det... Lykke til videre! Vi får trøste oss med at vi ikke er alene.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10796692-jeg-blir-helt-frustrert-av-dette-trenger-mange-svar/#findComment-10929684 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #3 Del Skrevet 17. november 2007 Ja helt enig. Jeg klippet av de største som plaget meg mest. Smørte på litt bedøvelseskrem og klippet dem rett av. Kom masse blod. Det har ikke kommet noe tilbake til nå. Bedøvelseskremen er den samme som brukes ved frysing, og skal visst være helt trygg å bruke. Halleluja sier jeg bare. Emla var det den het ja. Brukte den 1 gang under frysing også. Håper jeg kan stole på at den er helt trygg også da. Var sår og sånn jeg også, fikk heller ingen infeksjoner. Livet ble litt lettere etter dette skal jeg si. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10796692-jeg-blir-helt-frustrert-av-dette-trenger-mange-svar/#findComment-10931250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #4 Del Skrevet 17. november 2007 heihei... jeg har nå født, men tenkte meg her inne for og fortelle og kanjse betrygge noen om hvordan dette gikk til meg. jeg også fikk k.vorter under graviditeten og var veldig fustrert. sjønte liksom ikke hvorfor jeg fortjente dette, syntes jeg hadde nok plager fra før:P fikk beskjed av lege at dette ble ikke gjort noe med før jeg hadde født uansett så tenkte jeg skulla ta d opp på 6 ukers kontroll etterpå. men til min lykke så forsvant de av seg selv:D jenta mi er nå snart 1 måned og alle er forsvunnet, de begynte liksom og minske med engang. var helt borte på 2 uker. grunnen til at de dukker opp under graviditeten er jo pga lavt immunforsvar. så prøver du og være tolmodig så kansje du også er en av de heldige:) jeg fjernet også en selv med neglene, men var da så uheldig at den bare voks og ble større:S de tar foresten ikke ks i disse tilfellene, er bare vist man har herpes. har også selv lest at det kan smitte over på barna. men fikk beskjed av legen at dette ikke stemte. men uansett lykke til..=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10796692-jeg-blir-helt-frustrert-av-dette-trenger-mange-svar/#findComment-10931657 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå