ajlis Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Hei har en sønn på to år som er kommet til med ivf. fikk da to egg, ett som var han og ett som vi frøs ned. 8 mnd etter han kom til værden bestemte vi oss for å få satt inn det siste egget. ble da gravid med en gang, men etter 7,5 uker endte det i en spontan abort. Vi valgte da å begynne på nytt med ett nytt ivf forsøk og det ble til slutt tre forsøk uten resultat. Vi bestemte oss da for å prøve akupungtur siden vi hadde god erfaring med det sist. Vi hadde en siste sjangs med ett nedfrosset egg, var veldig pesimistisk siden de tre siste hadde endt i ingen ting. Men under over alle under eg er nå 7+1 dag gravid og alt ser ut til å gå bra. Men er veldig nervøs for å miste, derfor lurer eg på om det er noen som har positiv erfaring med nedfryst egg, er det større sjangs for å miste osv. Ble langt dette men håper noen kan svare. Masse lykke til, til dere alle.
purple Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Hei. Gratulere som gravid:o) Det har ingenting å si om det er ferskt eller frosset embryo ang det å miste. Mister man tidlig i et svangerksap er det som regel en kromosom feil uavhenig om det var ferskt eller frosset eller feil i livmor. Ble gravid med nedfrosset embryo selv.(fødte for tidlig i uke 22 pga infeksjon men det hadde ingeting å gjøre med at det har vært frosset) Ivf legen her sa at så lenge man fikk påvist bankene hjerte i uke 7 på ul så var det få som mistet pga feil med barnet. Du kan jo be om en tidlig ul siden du har mistet før hvis du er urolig. Masse lykke til
ajlis Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Tusen takk for svaret, beroliget meg litt, skal på ultralyd i morgen da er eg 7+2 uker gru gleder meg litt.
Gjest Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Jeg er i dag 9+1 etter fryseforsøk De sier jo at hvis frosne egg overlever opptiningen så har man like gode sjanser som ved bruk av ferske egg. Så spennende med UL i morgen, det blir sikkert en fin opplevelse Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå