Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg er nok veldig tidlig ute men jeg synes det er litt gøy da. Har kikket etter barnevogn en liten stund nå og liker bugaboo cameleon best foreløpig. Men jeg har sett veldig forskjellige anmeldelser av denne. Noen bare elsker den og sier "ingen over, ingen ved siden", mens andre sier det er en forferdelig vogn. Det jeg lurer mest på er: 1. hvordan du synes den er å bruke 2. hvor vanskelig det er å komme til baggen under når dypvognen er på 3. og om det stemmer at den i praksis ikke kan brukes av babyer over 18 mnd? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10796109-bugaboo-pluss-og-minus-har-du-pr%C3%B8vd-den/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmmmammman Skrevet 1. november 2007 #2 Del Skrevet 1. november 2007 Heisann! Skal forsøke å komme med litt erfaringer:) Elsker at den er lett. Teleskophåndtak er et must her, så det er bra. Utrolig lett og behagelig å trille, både i oppoverbakker og der det er trangt. ..snur på femøringen! Praktisk med en duovogn hvor bag og sportsdel går på samme ramme -så slipper jeg at det tar så stor plass når jeg skal oppbevare det. Stor og romslig bag. Har lang baby, og måtte bytte ut Mutsyen vi startet med med en bugaboo pga av at han vokste ut av den. Syns regntrekket er bra -dekker kjempegodt. Har virkelig fått testet det med det været vi har hatt her i høst, og det funker som bare det! Nå er min lille 7mnd, så det med at den ikke kan brukes av babyer over 18mnd har jeg ikke førstehåndskjennskap til. Men, syns det høres kjemperart ut. Har sett mange bilder av 2-3 åringer i den, så kan ikke skjønne noe annet enn at det går helt fint! Veldig stas at man kan bytte ut trekket hvis man blir lei fargen og vil ha "noe nytt" Praktisk at man får kjøpt transportbag, gir ekstra trygghet ved flyreiser. (Er vel kun B og Easywalker som har det tror jeg.) Også praktisk at man kan vaske alt av tøy i vaskemaskinen. Sånn alt i alt er det en lett vogn å bruke, lett å slå sammen og slenge i bilen, lett å ta opp og ned trapp, og ut og inn. Spent på om vi må kjøpe vinterhjulene til vinteren eller om vi klarer oss uten. Litt varierende erfaringer der har jeg hørt. Ble veldig positivt overrasket over hvor god den er på grusveiene heromkring, så jeg avventer vinterhjulene litt. Er jo knapt snø her likevel, bare regn og av og til litt slaps.. Så til det negative! Vanskelig å komme til oppbevaringsbagen ja -vel og merke når bagen er på. Blir noe annet med sportsdelen på. Myggnettingen som fulgte med dekker litt dårlig syns jeg. Også savner jeg lommene som var på Mutsybagen.. Kjekt å ha myggnett, regntrekk, mobil og div i de lommene.. Men, det er vel ikke så mange vogner som har det likevel, og man kan vel ikke få alt? Glemte vendbar sittedel og håndtak.. Særlig det første er et must nå med det samme vi går over til sportsdel. Jeg er (som du sikkert har skjønt..) veldig fornøyd! Sa for et halvt års tid siden at "aldri i livet om jeg skal ha en slik, den er råstygg", men når jeg satte meg ned og så på hvilke egenskaper jeg trenger var det ingen andre å velge i.. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10796109-bugaboo-pluss-og-minus-har-du-pr%C3%B8vd-den/#findComment-10796372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmmmammman Skrevet 1. november 2007 #3 Del Skrevet 1. november 2007 meg igjen.. sjekk ut forumet på nybaktmamma.com, mange der er kjempeflinke med bugaboo, og har lang erfaring. Med barn over 18mnd også! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10796109-bugaboo-pluss-og-minus-har-du-pr%C3%B8vd-den/#findComment-10796395 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fornøyd med tøybleier Skrevet 1. november 2007 #4 Del Skrevet 1. november 2007 skal sjekke ut. Er egentlig helt forelsket i den, men prøver å være litt skeptisk sånn at jeg får med meg alt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10796109-bugaboo-pluss-og-minus-har-du-pr%C3%B8vd-den/#findComment-10797065 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tertilus Skrevet 1. november 2007 #5 Del Skrevet 1. november 2007 Har ikke prøvd den, men har bestilt den i dag! Gleder meg til å få den i hus Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10796109-bugaboo-pluss-og-minus-har-du-pr%C3%B8vd-den/#findComment-10797334 Del på andre sider Flere delingsvalg…
carmencita Skrevet 1. november 2007 #6 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg har kun brukt bugaboo, og nå har vi hatt den et halvt år. Dommen er: Helt super! Jeg vurderte egentlig ikke så mange vogner før vi kjøpte, og nå i ettertid har jeg ikke sett på andre vogner - rett og slett fordi jeg er så fornøyd og savner ingenting. Det eneste minuset jeg synes den har, er at det er litt kronglete å komme til i handlebaggen nå som vi bruker baggdelen ennå - men til gjengjeld er den sor og rommer mye, så det er bare litt triksing, så gar det egentlig greit. Det blir jo noe helt annet når sportsdelen tas i bruk. Det at den ikke kan brukes av barn over 18 mnd er bare tull - det må være noen kjempebabyer, i alle fall. Ei venninne av meg har 3-åringen i vogna, så..... Med andre ord - ikke så mye å stusse på! Litt rart å trille den til å begynne med, kanskje, men pluttselig hadde du ikke greid å trille en vogn med 4 faste hjul! Bugaboo har liksom en løsning for alt, og titt og ofte kommer nye ting man kan supplere til om ønskelig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10796109-bugaboo-pluss-og-minus-har-du-pr%C3%B8vd-den/#findComment-10799059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
anne* Skrevet 2. november 2007 #7 Del Skrevet 2. november 2007 Ha med vinterføre?? Noen som har kjørt på det? Jeg har veldig lyst på denne vogna, men er litt skeptisk til de 2 små hjulene på vinteren. bor i Oslo, og kommer det snø er de elendige til å brøyte her.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10796109-bugaboo-pluss-og-minus-har-du-pr%C3%B8vd-den/#findComment-10802814 Del på andre sider Flere delingsvalg…
carmencita Skrevet 2. november 2007 #8 Del Skrevet 2. november 2007 Har ikke prøvd den på vinterføre - men bor et sted med vinter uten snø, så har ikke bekymret meg så veldig. Men det kan jo være det kan sammenlignes med sand? Kom på en turløype her en dag som de hadde lagt ut ny sand på, og da fikk vi litt problemer. Men da låste jeg de små hjulene, og vendte styret, slik at de små hjulene kommer bak - det gikk forbløffende bra! Første gang jeg har hatt behov for det - og ble veldig positivt overraska! Av en eller annen grunn bestillte jeg meg vinterhjulene, men vet ikke om jeg kommer til å bruke de! Gå inn på www.nybaktmamma.com - der er det mange med erfaring vedr. "buggis i vinterland".... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10796109-bugaboo-pluss-og-minus-har-du-pr%C3%B8vd-den/#findComment-10803044 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Rutletutt* Skrevet 3. november 2007 #9 Del Skrevet 3. november 2007 1. suveren å bruke, syns jeg. Har brukt den så godt som hver dag til Milla nå i 3 mnd. (hun er 3 mnd gammel). Går lange turer hver dag. Den er veldig lett og god å trille. Inne på butikker er den super i og med at den er så liten(smal) og at den snur på en femøre. Går å handler med handlekurven i en hånd og vognen trillende i den andre uten problemer....mens venninnen min som har en vanlig firehjuling må ha kurven stående oppå pga hun trenger begge hendene til å manøvrere vognen... Den er veldig lett å legge sammen/slå opp + tar liten plass og veier bare 9 kg komplett - noe som gjør det enkelt å ta den med i bilen - jeg hadde en tung Teutonia sist gang, og var rimelig lei av at den var så tung og tok så stor plass i bilen. Babybagen er veldig stor, så den kan brukes lenge - den er også veldig lett å klikke av understellet og bære med seg. Her sover snuppa bare i bagen, så det er viktig for oss (tar den med meg opp i sengen om natten). Veldig praktisk at sittedelen/bagen kan snus begge veier - jeg vil velge om jeg skal ha henne mot meg eller fra meg når den tid kommer, at hun skal sitte i sporsvognsdelen. I tillegg kan håndtaket vendes slik at de store hjulene kommer foran. Da kan de små låses og vognen kommer frem overalt! De små hjulene kommer også frem mye bedre enn jeg hadde trodd - sikkert i og med at det er såpass god demping på dem. Regntrekket er supert - sitter som et skudd og ser lekkert ut;o) 2. Det er jo ikke så god plass å komme til, men det er god plass i handlekurven og den tåler mye vekt. Jeg pleier å legge en og en ting under vognen når jeg handler, så jeg får nok plass til like mye som under en vanlig vogn, bare kan ikke legge alt i en pose og stappe det under. Nå sporstvogsdelen kommer på og hun sitter oppreist blir det nok mye bedre ift det;o) 3.Nå er Milla bare 3 mnd enda, men vi prøvde den i butikken med storebror oppi (han var da 2,5 år) og han satt veldig fint - så ikke ut som om han hadde liten plass, nei...men det kommer vel an på hvor stort barnet er... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10796109-bugaboo-pluss-og-minus-har-du-pr%C3%B8vd-den/#findComment-10812561 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå