Gå til innhold

Vil dere si deres mening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til å kalle sønnen min for Odin Kornelius. Vi hadde en hund da jeg var liten som vi kalte Odin Kornelius, og var så glad i den hunden. Derfor vil Jeg gi det navnet til sønnen min. Er ikke det litt søtt?

Mannen min er ikke enig han mener at barnet kommer til å bli mobbet for det er ett hundenavn, men det er det jo ikke.

Det er jo ikke ett vanlig hundenavn, er vel ett menneske navn. Bare at min hun har hatt det navnet og da er det litt spesielt for meg.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlig talt!

Er du klar over at det er et menneske du skal sette til verden?

Skaff deg heller en ny hund!

Skrevet

Jeg ville latt barnet få sitt eget navn, ikke blitt oppkalt etter hunden.

Skrevet

Okei, det er litt merkelig å kalle opp et barn etter en hund...

Men isolert sett er navnene Odin og Kornelius fine navn. Kjenner en som heter Odin, og en som har Kornelius som mellomnavn.

Skrevet

Odin Kornelius var et pent navn og jeg ser ikke noe galt i at du velger dette. Men det er jo selvsagt litt nerkelig å kalle ungen opp etter en hund da - på den annen side - det trenger jo ingen å vite. Du trenger jo ikke fortelle det til sønnen din eller hans kompiser - i alle fall ikke før han er større. Ellers - hva med å få seg en ny hund og gi den navnet i stedet?

Skrevet

Kan fint kalle gutten din for det. Personlig liker jeg ikke sammensetningen, og liker heller ikke navnet Odin. Men det er jo ikke et hundenavn :)

Skrevet

Fint navn det da!

Ikke ett navn alle har nå for tiden, og så har det jo en søt historie.

Gå for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...