Gå til innhold

Hodepine???Noen som kan hjelpe...


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!!!

 

Sliter med en del hodepine..spesielt utpå ettermiddagen å kvelden!!!Det er skikkelig plagsomt...Har ikke tatt noe smertestillende!!!!

 

Flere som sliter med dette eller???

Noen som har noen gode råd/tips så blir jeg veldig takknemlig...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt normalt..

 

Drikke masse,masse,masse vann og få nok hvile. Det pleier å hjelpe.

Ellers kan også paracet brukes.

 

God bedring:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk masse vann, gå ut i frisk luft, ta en paracet (det gjør ikke noe, men unngå for all del Ibux), legg deg på et helt mørkt stille rom og lukk øynene og sov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!!!Heldigvis drikker jeg masse...Har blitt helt gal etter vann med isbiter,sliter også med tørrhet i munnen så jeg bøtter nedpå!!

Har vært litt skeptisk til smertestillende,vil jo helts slippe da...Men en tablett når det blir skikkelig ille er vell inge fare...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen igår med akkurat dette problemet. Jeg er derfor sykemeldt 30% nå. Kunne bare ta Paracet og Pinex og alle andre normale smertestillende som begynner på P sa hun. Problemet mitt er at jeg synes ikke det hjelper noe særlig. Eneste som hjelper er å sove - og kanskje litt frisk luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse drikke! Jeg kjenner selv at jeg får typisk "dehydrert-hodepine" når jeg drikker for lite. Kjennes ut som noen trykker en eller annen spiss gjenstand mot hodet mitt hver gang jeg reiser meg... Det er kjempevondt, men går heldigvis over når jeg har stått oppreist litt og fått blodomløpet på stell igjen. Og etter et par halvlitere med vann blir den som regel helt borte :)

 

Ellers fikk jeg beskjed fra legen om at paracet er helt kurrant for gravide :)

 

Frisk luft funker også for meg, en liten kveldstur med gubben samtidig som vi gjennomlufter kåken gjør underverker på hodepine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...