Gå til innhold

Min fantastiske UL! idag!!! :-)

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Akkurat nå så er jeg superhappy, jeg er overboblende lykkelig faktisk!

Ultralyd idag kl 10. Jordmor som henter oss er den samme som jeg hadde på helsestasjonen for 5 år siden, og hun har jeg aldri glemt!

Hun er en kjempekoselig ung dame, så sympatisk og støttende som jeg kunne ønske at en jordmor skal være, iallefall når en har behov for det. Så fra første minutt så ble UL en positiv opplevelse.

Småen ligger sjenert til med ryggen opp og nekter å vise oss hva slags kjønn h*n har tenkt å være, ligger der og kniper beina sammen, jordmor prøver å lure litt med å trykke, og få h*n til å vise oss det, men h*n bare rister på rumpa og, nei!

Alle organer blir sjekket, alt ser fint ut, alt fra et perfekt hjerte som slår, til 5 små fingre. Det første vi så at babyen gjorde var forresten å holde tommelen opp, det var ganske morsomt å se!

Tror hun brukte litt lengre tid enn hva som er vanlig, for hun ville finne ut kjønnet for oss, og være helt sikker, hun hadde sett det litt i forbifarten tidligere, men ville se etter en gang til.

Tilslutt får vi vite det, og det blir en JENTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kunne jeg vært mer heldig? Jeg har en prins, og nå får jeg en prinsesse!

Hun virker å være helt frisk og fin, og for meg som har opplevd det motsatte, så kunne jeg ikke vært mer fornøyd. En helt perfekt jente, ja da skal jeg virkelig ikke be om mer jeg...

Fikk med en hel haug bilder (gratis!! omg!), små føtter, fingre, profilbilder, hele bilder... Så nå sitter jeg og studerer de ihjel.

Jeg og sambo gikk på cafe og koste oss etterpå, og så ringte vi svigermor som sitat; har løpt rundt som en hodeløs høne siden kl 10 i spenning! og venninnene mine har haglet inn tippemeldinger om gutt i morges, så det er morro å ringe for å si at de tok feil!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10795442-min-fantastiske-ul-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...