mamma til 3 store og 1 liten Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Hel/deltid God og lang erfaring.Har attester som kan fremvises. Ta kontakt for mere informasjon.
Pregnentos Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Trenger kanskje dagmamma fra januar.. Dersom jeg ikke får barnehageplass. Hvor holder du til på ålgård?
mamma til 3 store og 1 liten Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 Send meg en pm så kan jeg fortelle mere.
mamamaria Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Heia, Ville sende deg en pm, men kan ikke trykke på navnet ditt for å komme til din profil. Lurer på hvor på Ålgård du bor. Jeg har en gutt på snart 3 år som hadde en dagmamma som desverre (for oss) fikk seg jobb og sluttet som dagmamma. Har søkt han inn i barnehagen, men ikke plass ennå. Kan du sende meg en melding eller skrive hvordan jeg kan komme i kontakt med deg? :-)
Brita99 Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Hei Er kansje litt sent ute, men vi trenger dagmamma (kansje full stilling) til vår to gutter på 9 mnd og 2 år fra februar. Vi bor på Sandnes men jeg jobber på Ålgår. Send en PM viss dette er intresant
mamma til 3 store og 1 liten Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2008 Brita 99 Jeg får ikke opp noen profil på deg og kan derfor ikke sende PM. Prøv å send meg en PM...........jeg har ledig plass .
Brita99 Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Hei! Jeg er kanskje litt sent ute, men jeg har to gutter (2 år nå om en uke, o g 10 mnd) som trenger dagmamma to dager i uken. Er du fremdeles ledig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå