Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Hvilket liker dere best? Jeg heller vel egentlig mest mot Agethe selv, synes kanskje det er litt lettere å si. Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Du mener vel Agnethe? Agethe er såvidt jeg vet ikke noe navn. Jeg synes Agnethe er mye finere enn Agathe. Synes forsåvidt også at h-en er helt unødvendig.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Har aldri hørt Agethe før. Trodde det skulle stå Agnethe. Sikkert flere enn meg som tenker slik, og da blir det bare stress, staving og forklaringer. Stemmer for Agathe! Det er et fint navn som er kjent uten å være oppbrukt
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Jeg kjenner faktisk 2 stk som heter Agethe, så det må da være ett navn. Det er kanskje ikke like vanlig som Agathe, men det er da fint. HI
prebs Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Agethe blir veldig tagetes for meg (fælt som jeg henger meg opp i botanikk, da!) Av de to ville jeg valgt Agathe. Men jeg synes også at Agnethe er aller finest.
Gutt 6 feb ;) Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Agathe klinger best syntes jeg, fint navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå