Gå til innhold

Hodet festet - nærme fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå gravid i uke 37, og på kontroll i dag, fikk jeg beskjed om at hodet var festet:)

Vet at dette kan skje uker før fødselen, det gjorde det sist på meg, men nå er jeg annengangsfødende og da fester det seg noe seinere (dersom det fester seg i det hele tatt). Har det festet seg hos flere flergangsfødende her inne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det har fetet seg hos meg.. er jo ikke mer enn 6 dager til termin for min del da;) jm har vært litt usikker noen ganger om det har vært festet eller ikke tidligere også.

Skrevet

Nei her er det ikkje festet... ingenav mine har festet seg heller, så går vannet er det å legge seg ned.....kjippt om du er på et senter eller ol......Har ca 3 uker til terminene

Skrevet

Hei! Er annengangsfødende. Er 36 uker på vei, og var på kontroll i går. Legen kjente at hodet lå godt nede i bekkenet og var "nærmest festet". Kunne rugge litt på det, men hun mente at nå hadde h*n lagt seg godt til rette :-) Regner med at det fort kan gå noen uker før h*n kommer ut da.

Skrevet

festet seg for 2,5 uke siden med meg,jeg har 14 dager til termin :) Jeg er 3 gangsfødende :)

Skrevet

Er andregangs og i uke 37, og hodet hadde visst festet seg. Greit å slippe å tenke på hva en skal gjøre hvis vannet går :)

Skrevet

Andregangs og 2 dager til termin, hodet ikke festet. Går vannet ringer jeg bare føden og følger deres instrukser.

Skrevet

Jeg er også andregangs, og 37 uker på vei.Hodet festet :)

Skrevet

hei, er også 2.gangs ... var til jordmor p tirsd, og ho kjente at hodet mest sannsynlig var festa. sa de kunne skje når som helst, men måtte og vær forberedt på å gå til termin den 18.nov

Skrevet

Er også 2. gangs og i uke 37. Hodet var festet i forrige uke når jeg var på kontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...