Gå til innhold

hvor mange er det fra Bergen og omegn her?


Totetteskatter + baby 2015

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er selv fra Sotra, litt utenfor bergen:) kjekt å bli kjent med noen i nærheten da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte kanskje jeg kan informere om at det blir treff for november, desember og januarmammaer på Zupperia i Bergen på mandag klokken 18. Velkommen skal dere være!

Se BIM-treff-linken til venstre for mer info:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foreldre på Sotra, men har bodd i Oslo de siste 10 årene (oi jeg er gammel). ;)

 

Kommer til å være hos foreldrene mine i hvert fall 3 uker fra midten av februar og utover pga oppussing av bad - sniker meg kanskje med på ett treff da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg bor også på Sotra :) Kjekt at det er noen andre derifra oxo. Fikk ikke kommet meg på forrige bim treff, men kunne godt tenkt meg å komme i kontakt med andre som er i samme situasjon som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også treff på lørdag, det er for alle gravide. Klokken 20 på skipet (på zakken) ser det ut som at det blir.

Neste treff for nov-des-jan-damene blir 3.desember klokken 18 på Zupperia.

 

Se under BIM-treff til venstre på siden her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Babyen min har faktisk klart å bli over en måned nå - han ble født 13.november (uke 30 +3), men jeg nekter å bytte terminklubb... ;)

 

Regner fortsatt med at det blir Bergenstur på oss i februar og håper det blir et lite treff da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart vi skal ha et treff i februar. Du er selvsagt hjertelig velkommen til oss. Lykke til viderer med gutten din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...