Gå til innhold

gravid i 8 uke, har en baby på 5 mnd fra før, doktoren mener jeg bør ta abort.

Anbefalte innlegg

Jeg er så sint,,,grrr.. Var hos doktoren i dag, og han mente at jeg burde ta abort siden det var så kort tid etter keisersnittet mitt. Har lest om andre på denne siden her som det har gått helt fint med,og deres doktorer har nå ikke sagt noe sånt. Hvis jeg ikke hadde vært inne på denne siden så tror jeg nok jeg hadde fått panikk etter legebesøket. Og han skal liksom være doktor!!! Jeg vet det ikke er optimalt for kroppen men abort er nå litt vel drastisk.

Fortsetter under...

Hei vil bare si stakkars deg..for en møkka lege som kan si noe slikt da!!!!! klart at han må hjelpe deg i stedet med å finne ut beste måten for deg å beholde barnet..jeg har ingen peiling på ks og hvor lang tid det må gå til du kan bli gravid igjen,men mitt råd er å bytte fastlege og be om videre henvisning... vil bare si lykktil og følg hjertet ditt hva du nå velger å gjøre. sikkert vanskelig å vite hva som er det beste å gjøre. klem

Bytt lege!

Med mindre du etter ks'et fikk beskjed om noe annet så er det ikke noe i veien for å få to tette.

Duste lege som burde blitt suspendert for en slik uttalese.

Bytt lege, gå til jordmor eller gå direkte til gynekolog på sykehuset. Det går ikke an å si noe sånt!!!!! Jeg ble gravid 3 mnd etter mitt andre ks, og alle leger sier det går veldig fint. Ikke noe problem for såret eller noe. Hvis jeg var deg ville jeg undersøkt om jeg kunne få en time på sykehuset, og snakket med en gynekolog.

Lykke til! =)

Jeg har ikke hatt k.snitt -men at en lege anbefaler abort hørtes jo rimelig drastisk ut... jeg ville fått en annen leges mening, og så sett utifra det... klart, er det medisinske grunner kan jeg forstå at han sier det -men hvis ikke så må han jo bare klappe igjen og ikke si sånt... Nei, hør med annen lege du - og lykke til...håper det ordner seg for deg/dere :)

Annonse

frekkt at han kan finne på å si sånn.kjenne mange som har kort tid mellom svangerskapene etter k.s uten problemer.skulle skjellt han ut for å si sånn.

fikk akkurat samme "anbefaling" av legen da jeg var gravid første gang.men det var for at han tydelighvis syntes jeg var for ung til å få barn.han hadde ikke fått fødselsdatoen min enda og trodde jeg var tenåring uten kjæreste.jeg var 24 nesten 25 og hadde riktignok ikke kjæreste,men det er utrolig frekkt å nevne abort for en som ikke har sagt noe som tyder på at man overveier det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...