Gå til innhold

Tusen takk for flotte gratulasjoner.......

Anbefalte innlegg

Det er ikke så mye som skal til for at barseltårene triller nedover et kinn som skinner i kapp med sola................

Hyggelig at så mange har savnet meg og sendt tanker til oss i den litt vanskelige avslutningsfasen av svangerskapet!!!!!!!!!!!!!!!!

Dere er så varme og gode jenter ..............

Og alle trenger støtte og kjærlige ord noen ganger....................

Prinsen har nå sovet første natten hjemme, pupp hver 3.time og ville ikke sove i den vakkre sengen sin. Inntil mammans pupp fant han roen :-))) Pappan sa at: endelig mamma dette har du ventet og drømt om lenge nå............

Det var så inderlig godt å få han inntil seg selv om ks såret ikke er så godt å ligge i sideleie på, men det går.

For hun som lurte på når jeg hadde termin var det 14.november.

Han ble født i uke 37.....

Rart å tenke på at jeg fortsatt egentlig har 14 dager i gjen.......

MASSE LYKKE TIL JENTER MED SISTE ETAPPEN........SNART ER DERE I MÅL.........Jeg har født 3 ganger før, gått 1 uke over tiden så den siste etappen dere går inni nå er tøff, tung,lei,ubehagelig, vondter både her og der,føler seg stor og ustabil i humøret.........Alt er normalt......man er spent på fødselen og alt som skal skje.

Tilatt dere å føle på det og kanskje feller en tåre....................

Det er godt å få det ut.........Her er det gledestårer, hos dere er det bekymrings/forventingstårer.............

Koser meg i sofaen nå med frokost og Christian har sovet i over en time nå i vuggen sin..........Han er så skjønn............

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10794351-tusen-takk-for-flotte-gratulasjoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...