Gå til innhold

Blødninger etter MA

opsi fødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok utskrapning på lørdag og har så og si ikke hatt blødninger etterpå. men i dag har jeg begynt å blø en del.. fem dager etter... Noen som har lignende erfaringer. Er dette normalt?

Jeg har også vært veldig sint- frustrert i humøret de siste dagene. akurat som før mensen. Men fikk beskjed om at mensen skal komme 4-6 uker etter utskrapning..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så leit å miste spiren sin:( Hvor langt var du på vei? Har hørt om flere som ikke har begynt å blø før noen dager etter MA. Tror dette er normalt, kroppen trenger litt tid før den skjønner hva som har skjedd i forhold til om man har en SA. Tror også det kan ta noen uker før kroppen begynner å oppføre seg som normalt i forhold til menstruasjonssyklus osv.. nettopp av samme grunn. Når det gjelder humørsvingningene så må jeg si at jeg kjenner meg veldig igjen.. Jeg fikk konstatert en SA på tirsdag, og har etter det blitt både irritert, frustrert og sint på samboeren min for ingenting.. dette tror jeg bare er en måte å reagere på, da det er ganske tøft psykisk å gå igjennom noe sånt..

Håper det går bra med deg!

Skrevet

Jeg har samme erfaring som deg. Hadde MA (12+3), utskrapning tirsdag for 9 dager siden og i dag er 3. dagen jeg blør skikkelig. Hadde bare litt etterpå, men nå har det vært skikkelig MYE, mer enn ved vanlig mens, så nesten vært litt engstelig. Men da virker deg som om alt er som det skal, da. Bedre i dag, ingen feber eller smerter. Har man smerter/feber så bør man kontakte legen.

Uff dette er ikke moro. Håper dette blir eneste og siste erfaring:( Lykke til med deg.

Skrevet

Føler med deg! jeg hadde en MA i sommer(10+6)

Blødde først etter noen par dager-og sterke mens lign smerter..

Da blødningen avtok,ventet jeg i 8!!!lange uker på å få mensen tilbake!

Har hatt min første EL i helga,så nå er jeg spent...

God bedring,og ha tolmodighet.

Skrevet

Jeg var 11+4. Godt å høre det er flere som har lignende erfaringer.

Lykke til alle sammen med videre forsøk. Jeg tror nok jeg tar en liten pause, men er snart klar igjen.:)

Skrevet

Hei!

Jeg tror dette er veldig vanlig. Jeg var 18+3 (babyen døde i 14.uke). Hadde flere pauser i blødningene. Slet også med mellomblødninger i de 3-4 første månedene etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...