Gå til innhold

bekkenløsning farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger litt hjelp fra dere med erfaring.har j.... vondt i bekken min i cirka 3 uke nå, klarer nesten ikke å gå.så jeg tror fest på at jeg har bekkenløsning. noen som vet om det er farlig for babyen?? og hva kan jeg gjøre mot smertene??? kommer det å bli bedre eller enda verre utover SK??? Er kun uke 12.

please help!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke farlig i det hele tatt, iallefall ikke som jeg har hørt. Jeg hadde det i forrige svangerskap. Man kan gå til kiropraktor og fysioterapaut. Jeg gikk til kiropraktor forrige geng, men jeg ble ikke bedre, men holdt det vel i sjakk. Jeg har mer tro på at bekkenløsning som oftes er relatert til psykiske ting, så nå går jeg til kineisolog og tror ikke jeg får det denne gang. Lykke til!

Skrevet

Bekkenløsning er ikke farlig. "Alle" gravide har det, men bare en viss andel merker noe til det og får smerter. Noen har det hele tiden, mens andre får det i perioder, eller ved at de gjør ulike aktiviteter. For min egen del, ble det verre utover i svangerskapet, men det er jo ulikt fra person til person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...