Gå til innhold

må bare skryte litt.angående bruk av reductil.....


mor alve

Anbefalte innlegg

fødte for 1,5 år siden og veide da 130 kg.har etter dette skilt meg fra sjokoladen og jeg var sjokoman.....begynte på redutil for ett halvt år siden og har kun skeiet ut på lørdager med middag og godteri.

gikk på vekten i går og da viste den 78kg.jeg har ennå 8 kg igjen men jeg er jo kjempe lykkelig.

vil bare si at det går ann om man bare bestemmer seg.....lykke til alle andre.

til helgen reiser jeg til køben på shopping.....jipppi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fantastisk flink du har vært!!!!! Nå fortjener du virkelig en shopping tur til køben!! Jeg håper jeg kommer ned der du er å kanskje ned til 70 selv også, men legen et litt tilbake holden med reductil enda jeg er 110 kilo og 164 høy!!

 

Har du vært flink til å trene ved siden av bruken av reductil?? Har nettopp begynt å trene igjen, så jeg håper på å få gode rutiner inn igjen!!!

 

 

Kos deg MASSE i køben, håper du finner masse nye fine klær!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Imponert! Jeg har tatt min første pille i dag, noe jeg ikke gjør med lett hjerte, men legen foreslo dette nå for å få meg ned i sunn vekt, for å forebygge hjerte- og karsykdommer.

 

Hvordan har det vært med bivirkninger og sånn? Hvordan ser matplanen din ut på en normal dag? Jeg har et sunt kosthold, men jeg har sinnsyke utskeielser daglig, sjokkis eller potetgull, og aller helst en stor flaske cola light...

 

Jeg er spent på hvordan dette vil virke, mene r innstilt på hardt arbeid for å få resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...