Gå til innhold

Positiv test igår, svakere idag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår testet jeg positivt med strimmel fra billigtester. Svakere strek enn kontrollstreken, men tydelig rød og positiv. Idag testet jeg både med cb og strimmel igjen, cb var negativ, og på strimmelen kom det opp en svak svak strek etter en god stund.Tror jeg er 3+6 Testet med morgenurin begge dager. Er det noen som har vært borti lignende, og hvordan gikk det? Hadde SA for en mnd siden, så jeg er så redd det går slik denne gangen også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff. Jeg har egentlig ikke lyst til å svare på denne, for jeg har opplevd akkurat det samme selv, og det var ikke akkurat en morsom opplevelse. Men jeg testet altså positivt først, for så å få negativ test noen dager senere. Dette var det de kaller en kjemisk graviditet. Befruktet egg har såvidt streifet borti livmor slik at kroppen har begynt å produsere hcg, men så har det ikke klart å feste seg skikkelig...

Gå til legen å få tatt en blodprøve. Da slipper du iallefall å gå rundt å gruble og lure...

Jeg krysser fingrene for deg, og håper du har en liten babyspire i magen!

Skrevet

Mulig dette er kjemisk graviditet som Opheila sier:-( Men gå til legen i morgen å ta en blodprøve for å måle hcg og hvis ikke mensen kommer ta en ny blodprøve på mandag.

Lykke til:-) Krysser fingrene for at du er gravid!!!

Skrevet

Ikke noe gøy når sånt skjer.

hadde en kjemisk graviditet for ett år siden.

men håper virkelig at dette ikke er ditt tilfelle.

krysser fingrene for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...