Sina's mamma Skrevet 1. november 2007 #1 Del Skrevet 1. november 2007 I går var tiden kommet for barnehagebilde. Vi vurderte om vi i det hele tatt skulle ta eget bilde av henne, siden vi har en avtale med fotograf om å ta bilde før hun fyller 2 år, og i tillegg var jeg spent på om hun i det hele tatt ville sitte stille for å bli tatt bilde av... Men uansett ville vi ha gruppebilde fra barnehagen. Og det er jammen bra vi skal ta bilde av henne hos en annen fotograf før jul.. Da jeg henta henne i bhg kunne den ene "tanten" fortelle at de måtte gi opp å ta eget bilde av Sina.. for det ville hun menlig ikke, hadde slått seg fullstendig vrang! De hadde prøvd på nytt etter at hun hadde sovet i to timer, men niks-ingen fotografering av meg takk! Og jeg er ikke det minste overrasket... Tror hun er en veldig typisk to-åring, såg på god morgen norge her om dagen da det var en barnepsykolog der, og han kunne fortelle at toåringer vil ingen ting når de først har bestemt seg. Det stemmer i høyeste grad her.. Det er egentlig ganske fasinerende å se hvordan de utvikler seg, og nesten skifter personlighet i løpet av noen sekunder..hun er verdens søteste og blideste stort sett hele tiden, med noen skikkelige anfall innimellom:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå