Mamma des.08 Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Hei Jeg sender ut dette rådet i tilfelle dere ikke har tenkt på det..... Jeg ble vanvittig kvalm igår da første sprøyta var tatt. Og idag tok jeg forhåndsregler.... hehe.... COLA er min beste venn når jeg er kvalm. Iskald cola!! Idag kjenner jeg at jeg begynte å bli ganske kvalm og tok små slurker cola.... klart meg kjempe fint Men for meg funker cola mot alle typer kvalme for å si det sånn. Om dere ikke har prøvd det, så anbefaler jeg det. Men viktig at den er kald!!! Ellers kan jeg bli kvalm av den.... da er det liksom ingen vits... hehe... Lykke til alle sammen
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Husk at det ikke er bra med for mye koffein hvis du ønsker å bli gravid... ;-)
Mamma des.08 Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Nei det vet jeg... men tilsammen av hva jeg drikker av cola pga kvalmen, så blir det ikke store inntaket.
Lilly 79 Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Noen mengder cola tror jeg neppe er avgjørende for om et egg fester seg, ønsker barn i magen. Legene sider vi skal leve normalt, og ikke overhystersk. Så drikk colaen din du, jeg tar meg også et glass av og til!:-)
Mamma des.08 Skrevet 2. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2007 Ja, ikke sant. Har heller ikke fått noe beskjed om å være forsiktig, men drikker selvsagt ikke masse. Har et lite glass jeg og den er død innen jeg får drekt den opp... hehe... så mye drekker jeg ikke.... hehe.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå