>>>>>>m<<<<<< Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Nå er jeg endelig ferdig med disse tre første mnd som er fylt med mye opp og nedturer, nervøsitet og glede om en annen. Ting har roet seg litt ned nå, gudskjelov, og magen har begynt å ta form :-). Nå er det bare å glede seg til de første tegnene på liv. Da blir det litt mer reellt -ikke bare en tilstand som x antall tester og legen har fortalt meg at jeg er i, hehe. Lykke til til alle dere andre!
glad i mange barn Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 velkommen etter gikk inn i 2. for en uke siden men må jo innom 1. og kikke av og til.ja faktisk så kan man kjenne liv fra 13 uke,gjelder kun flergangsfødende da.go tur....................
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Jepp, det har jeg hørt og. Ei venninne av meg kjente det allerede i uke 14 :-). Det er 2.mannen min, nå, så jeg håper jeg husker godt nok til å kjenne igjen tegnene litt tidligere denne gangen. Trodde lenge jeg bare hadde luft i magen sist, hahaha
Gjest Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Lykke til på ferden, jeg kommer snart snikenede etter:-) Onsdag er dagen for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå