Gå til innhold

"Trekkspill"-tørkestativ (dras opp i høyden)- hvem selger?????

Anbefalte innlegg

Vi har ikke så mye plass til å tørke klær i den nye leiligheten vår, og spes ikke på badet. Derfor kunne jeg ønsket meg et slikt tørkestativ som legges sammen som et trekkspill og som man drar opp når man skal sette d opp slik at det blir ca 1.80 høyt. Foreldrene mine har slike i tre, men de er jo kjøpt for årevis siden. Har sett på Claes Ohlsson, Jernia, Europris, Biltema (for de har jo slike ting også).. men uten hell

Noen som aner hvor jeg får kjøpt slike?? Undrer meg veldig over at disse stativene m vinger har tatt over hele markedet når det er så mange som bor trangt og hvor det er mye mer praktisk å tørke i høyden i stedet. Et stativ m vinger tar jo fort 3 meter av gulvplassen når det er utslått. Takknemlig for tips!!!!!!!!

Fortsetter under...

Annonse

Ja, C. Ohlsson har også slike, og de er et godt alternativ. Men det er akkurat litt for bredt til å få inn i dusjen vår, f.eks. trekkspillene er derfor ekstra supre for de er smale også. Men bra tips!

Hei. Enig i at de med vinger tar mye plass. Jeg kjøpte en sølvfarget på Obs til 198 eller 298. Er vel rundt 160 høyt tror jeg. Bare ikke ha for mye tunge klær på, for da knekker det... (har prøvd!).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...