Gå til innhold

Og hvordan føler alle seg i dag??


en på vei *utklekket:)*

Anbefalte innlegg

Jeg har en fantastisk dag,og gleder meg over det skjønne i magen. Men utrooolig trøtt,gjesp.. Ingen kvalme :) men ømme pupper og fortsatt veldig hyppig på do :D.

 

Nyt dagen jenter;vi er i dag en dag nærmere:)

 

Klemmer til alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koslig innlegg da:)

 

Jeg har også en bra dag- så lang;) skal snart en tur til frisøren, litt pleie av en selv er også viktig:) så bærer det av sted til jordmor kl halv 1.. skal kun prate tror jeg, men håper hun tar seg tid til å prøve og finne et hjerte som slår.. om dette skjer skal jeg love deg at jeg har en bra dag:):)hehe..

 

Ellers glemte jeg å tisse i koppen da jeg stod opp.. arg.. ikke helt inne i rutinene enda..;)

 

En dag nærmere ja..jippi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg også ganske bra i dag, sitter nå på jobb og tenker bare på babyen. Jeg har mest angst når jeg våkner opp om morgen og tenker "herregud, jeg er gravid, hvordan skal jeg klare dette, hvordan skal jeg klare å føde ect." uh, mange tanker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt topp her i allefall mest kvalm om kvelden og trøtt.har nåk å gjør i dag,ho eldste har bursdag,så det blir kakebaking og pizza m.m en gjeng kommer i ettermidd.så det blir lite tenkt på knøttet ja i dag.får ta det att i kveld når alt har roa seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det går bra veit du:)

Vi kvinner klarer alt bare vi vil.

Og heldigvis med tanke på fødsel så glemmer vi smertene så fort nurket er ute:)

 

Alt går bra,tenk positive tanker og resten går av seg selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er også alt bra=) Skal egentlig lese, er eksamen om 3 uker...hjelp!:P Menne, mye kjekkere å sitte her inne;) Thihi.. Skal ha spinning i kveld, og når gullet våkner fra formiddagshvilen sin skal vi ut å gå en tur:) Har hatt mannen hjemme i 6 uker pga. pappaperm, så vi slapper mye av og stresser lite...deilig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt fine dager til nå, men i dag har jeg en svart dag, både fysisk og psykisk. Føler meg skikkelig dårlig, og gråter for ALT! :) Men håper ting ser lysere ut i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel følt meg bedre ja, den kvalmen er litt kjip til tider. Men da er det godt å drikke et stort glass iskald ekstralettmelk, og legge seg flat ut på sofaen og slappe helt av og kjenne at kroppen bærer på et lite gull!! Det er en delig følelse det!

Så får vi bare utstå litt kvalme, på jobb er det faktisk colaen som hjelper meg gjennom dagen, hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...