Gå til innhold

Nytt BIM treff for Drammensjentene 3 trimester

Anbefalte innlegg

Siden 2 trimester har eget treff,så må jo vi som er over i 3 trimester lage vårt eget treff,er ikke så mange i 3 trimester (tror ikke det), men jeg vil gjerne ha ett nytt treff for de som har kommet lenger enn 2 trimester.

Er det flere som har tenkt på dette?

P.s: dette er også en slags motreaksjon på at 2 trimester har satt opp eget treff,jeg føler at de helst ikke vil ha med 3 trimester ivertfall. Så får de bare bli sure.

Fortsetter under...

Annonse

hmm

Jeg satt ikke opp dette treffet for å ekskludere noen eller være kjip. Trodde det var mange som følte at vi godt kunne dele oss opp siden det var så mange BIM-damer i Drammen nå.

Hvis jeg har fornærmet noen,så beklager jeg det veldig. Det er ikke om å gjøre for meg å dele opp treffene, men trodde som sagt det var stemning for dette.

Uansett, ha det hyggelig på treff, så kan vi godt alle møtes neste gang :-)

Mvh

Vibeke

Hei. Jeg tror ikke du hadde intensjoner om å ekskludere. Det er klart at ettersom vi nå er mange i Drammen kan deles opp i grupper innimellom.

På den måten er det lettere å bli kjent, fordi man er opptatt av den samme"fasen". Er gruppen for stor er det lettere å bli sjenert for enkelte også. Altså lettere å komme til orde om gruppen ikke er for stor og man er opptatt av de samme tingen som skjer i kropp og sinn i forbindelse med graviditeten.

Jeg melder meg derfor på 8 nov for å se hvordan det er å treffe jenter i 3 tri :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...