Gå til innhold

Babyen min kommer 19 nov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Ja dette er en skikkelig merkelig tanke.. Å vite hvilken dato man får se babyen sin på..

Etter ett sykehusbesøk på mandag, fikk jeg beskjed om at lille Kaia-Benedicte ligger med ryggen ned og ikke rompa, så det blir umulig for meg å føde ho på vanlig måte uten at store komplikasjoner vil skje..

Utvendig vending nekta jeg fordi søskenbarnet til venninda mi gjorde det og det endte med at ho revna livmora på 2 steder og ho kan aldri føde normalt igjen. Og ikke var vendingen vellykka heller..

Så der satte jeg meg på bakbeina, sier ikke at dette skjer alle men når man først har hørt om det blir man skepisk selv også..

Så da fikk jeg time til ks 19 nov kl 0700..

Dette har virkelig ikke gått opp for meg enda, men det kommer vel etterhver..

Men jeg må innrømme at dette blir en spennede måte å få baby på, gleder meg skikkelig..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10792708-babyen-min-kommer-19-nov/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei hei.

Hvor skal du ha ks? Jeg har termin 26 nov og skal ha planlagt ks 19 november! :-)

jeg har ikke fått klokkeslett ennå, det får jeg når jeg er til kontroll på fredag 16.11.

Lyke lykke til!

Skal forøvrig har ks på sykehuset buskerud .-)

Annonse

Hei..

Jeg skal ha ks på Fredrikstad sykehus.. Også skal jeg ha kontroll i morgen mandag, og få den informasjonen jeg trenger rundt dette med ks.. Jeg fikk brev fra dem om dato og kl.slett 2 dager etter at jeg var på sykehuset.

Så nå er det bare 8 dager igjen..

DETTE ER SPENNENDE!!!!!!!!!!!

Så moro at noen har både termin og ks på nøyaktig samme dato som meg... Ønsker deg masse lykke til.....:)

Hei igjen.

Ja artig at vi har samme termin og ks dato - i tillegg venter jeg jente jeg også.

Har ikke pakket baggen klar ennå - men får nok sette igang nå.

Kjempe klar for å møte den lille keiserinnen der inne...

Lykke til med det som er igjen av rugetiden.. :-)

Kos om jeg får høre fra deg - etter ks, når vi er i stand til å sitte på nett igjen :-)

Hei..

Ja nå gleder jeg meg til jeg er ferdig, er tungt og i tillegg mye vondt siden ho ligger med ryggen ned..

Ja jeg legger deg til som venn så kan vi prate og dele erfaringene vi fikk etter ett ks..

Kos deg du også så prates vi senere...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...