Gå til innhold

noen som vet hvor lang tid det tar å få svar¨på kromosomprøven?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om jeg ikke husker helt feil , måtte vi ta de i hvertfall et par mnd før forsamtalen , så resultatene skulle være klare til vi skulle dit.

- Og likevel var de ikke det.

Vi går på riksen , men det var ullevåll som skulle analysere de , og de var ganske treige.

Hei

Vi tok kromosonprøven da vi var på første samtale vi da. De sa det ville ta 1 måned før resultatene kom. (Porsgrunn).

Pga at jeg lider av PCOS og er ekstrem uregelmessig, så skulle jeg bare ringe inn neste mens og begynne. Noe jeg gjorde. Fikk beskjed om at vi da måtte være forberedt på at behandlingen kunne avbrytes om de fant noe på prøvene. Noe jeg nå vet at de ikke har :) Andre sprøytedag idag...

Jeg har hørt at noen har ventet i flere måneder på resultatene, men tror ikke det er vanlig.... Kommer nok an på stedene. Vi er som sagt i Porsgrunn og klinikken er en del av sykehuset... vet ikke om det kan da ha noe å si på hvor raskt de kan få svar.

Lykke til.

ett lite spørsmål til...Så at dere over hadde¨påbegynt behandlingen før svaret på kromosomprøven forelå.Er dette vanlig praksis? Tror gynekologen min skulle vente på svar før hun henviste oss.. Veldig takknemlig for svar...

Nei, jeg tror ikke det er vanlig praksis nei. Men jeg er ekstrem uregelmessig, så om jeg skulle ventet, så hadde jeg kanskje ikke begynt før neste år. Derfor antagelig valgte de å gjøre det slik. Gikk bra da heldigvis.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...