Gå til innhold

Blir vel rush her inne no...

Anbefalte innlegg

...av oktoberklubbjenter som ikkje rakk å få oktoberbarn likevel :o)

Sidan vi kanskje kjem til å holde kontakten vidare over på novemberklubben på Din Baby, tenkte eg at eg kunne i alle fall presentere meg:

Eg er ein 25 år gamal, gift vestlending med ein gut frå før. Han fylte 2 år den 21. september, og seier no dagleg ting som "Baby komme ut. Tøy på!". Vi har hatt intensiv opplæring i faget "Kva er ein baby?" dei siste mnd :o)

Eg hadde termin 29. oktober (menstermin 20. okt.), og er no 3 dagar over. Sist vart eg satt i gang 14 dagar over, så eg reknar ikkje med at det skjer så mykje dei næraste dagane. Kanskje like greitt, fordi vi har bygd nytt hus, men ventar framleis på at straumen skal bli kobla til... Møbler, servise og tørrvarer er på plass på rommene/i skapene, men det hjelper fint lite når ein ikkje har straum. Håpar den kjem før babyen :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10792582-blir-vel-rush-her-inne-no/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei..

Ja velkommen skal du være hit til oss i Novemberklubben....:)

Får virkelig håpe at du ikke går så veldig mye lenger over tiden da, ventetiden er lang nok med det som er om man ikke skal gå 14 dager over termin..

Krysser fingrene for deg om at noe snart til skje..

Lykke til..

Heihei!

Velkommen til novemberklubben:o) Det er flere og flere som får novemberbarn istedet for oktoberbarn..håper ventetiden ikke blir lang!

hahaha"baby komme ut.Tøy på!"den syns jeg er fin, får se om babyen hører på storebror nå:o)

Lykke til med venting på både baby og strøm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...