Gå til innhold

Hjelp - vi har vist ikke styr på alt!

Anbefalte innlegg

Da er det bare godt 14 dager til termin, men hvis riene skulle starte nå ville jeg ikke vite hva vi skule gjøre... spesielt ikke hvis det plutselig må gå litt sjapt.

Har bare en løs avtale med svogeren min om at han skal ta seg av lillejenta, men hvis vi måttet kjøre nå, skulle han da komme hit? Eller måttet vi vekke henne for å kjøre henne dit? Og hva med barnehagen i morgen?

Og hva med hunden? Hvem skal ta seg av den?

Føler meg litt låst her fordi jeg ikke selv bare kan ordne og arrangere. Min familie er langt vek og det er min partners familie som har mlighet til å stille opp. Men partneren min har så travelt med alt mulig og kan ikke skjønne at det haster sånn. Og hvorfor må jeg har alt avtalt og organisert ned i detaljer?

Er jeg for krevene? Jeg er bare litt skremt av at dette kan komme litt brått på plutselig. Det har gjort det for søsteren min 2 ganger.

Fortsetter under...

hei

jeg har hatt akkurat de samme tankene som deg:)

jeg har en gutt fra før og må ha pass til han når jeg og sambo drar til sjukehuset. mine foreldre ska vekk den uka jeg har termin, så jeg har ordnet med at ei god venninne skal stille opp på kort varsel me skal ikke vekke han om natta, da kommer venninna mi heller hit, evt mine foreldre.. regner med at junior tar seg fri fra barnehagen de dagene jeg er på sjukehuset eller vi finner ut en ordning.

hei

jeg har hatt akkurat de samme tankene som deg:)

jeg har en gutt fra før og må ha pass til han når jeg og sambo drar til sjukehuset. mine foreldre ska vekk den uka jeg har termin, så jeg har ordnet med at ei god venninne skal stille opp på kort varsel me skal ikke vekke han om natta, da kommer venninna mi heller hit, evt mine foreldre.. regner med at junior tar seg fri fra barnehagen de dagene jeg er på sjukehuset eller vi finner ut en ordning.

Takk for din historie. Fint å vite at man ikke er helt alene.

Jeg skjønner jo at det ordner seg til slutt, det er bare at jo mer som er uavklart, jo mer er jeg sannsynligvis alene om det som skjer i starten av fødslen fordi partneren min må drive å ordne med alt mulig. Jeg hadde foretrukket å ha ting på plass å avtalt, slik at jeg viste hun kunne være der for meg hele veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...