Gå til innhold

Da var det november, vår måned!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja nå ble det novemberklubben sin tur gitt..hjelpemeg så fort dette har gått!

Jeg er ikke klart til baby riktig enda,men så har jo ikke jeg termin før den siste dagen i november, så kjenner jeg har gooood tid hehe.. plutselig er vel dagen her tenker jeg:o)

Det er veldig koselig å lese om alle som har født og om de nyfødte..gleder meg til jeg kan gi den samme koselige meldingen her inne på Bim.

Lykke til alle sammen;o)

Vil bare ønske dere lykke til alle sammen. Håper dere får en fin opplevelse. Og gratulerer til dere som ikke kunne vente til november. ;o)

Jeg har termin 28 nov., men de starter fødselen min den 12 nov. Rart, han kommer neste mandag. Rart å vite det liksom.

Annonse

Ja er det ikkje rart....at vår mnd er kommt liksom.... har TUL 23 og har aldri gått til denne før og regner derfor ikkj emed at eg kommer til å gjøre det denne gangen heller....Min termin er 13 og det er bare 12 dager til..... dei to siste kom 5 daga før TUL.... så den 18 blir eg VELDIG UTOLMODIG

Jippi!!Endelig vår tur!! ;) jeg har 3 dager til ul terminen..så du kan trygt si at jeg går å kjenner ekstra godt etter!Så ange av de andre jeg har prata med som fikk oktober baby,men nå er det ikke lenge til før det begynner for fullt her inne også!!

Ønsker dere lykke til alle sammen, blir spennende å følge med her inne nå!

klem

Jeg kjente at det sitret litt da jeg sto opp i morges og det gikk opp for meg at vi har nådd november måned nå! Takk og pris har vi vært på babyutstyrsforretning og diverse andre butikker i dag og handlet inn de aller siste tingene vi trengte til babyen. Nå må hun gjerne bare komme :-D Fødeklar i morgen, hihi!

Jepp- da er vi snart i mál jenter...!! :-)) Har gátt veeeldig fort synes jeg. Hvertfall siste trimester...

önsker dere alle lykke til og grattiser til alle som har "tyvstartet" litt... hehehe

Slimproppen min gikk i gár- har termin 24 nov. men har masse vonde kynnere dag og natt- sá det blir spennende dager fremover :-)

Anita

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...