Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Er ei jente og en gutt! Og alt var bra på ultralyden... Terminen var opprinnelig 1. april men ble flyttet til 30. mars, som er dagen etter min egen bursdag...
nå er vi fem Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Grattis!! Deilig å vite at alt er i orden:-) Heldiggris som fikk flyttet terminen tilbake også, min ble flyttet så mye fram at jeg må ha blitt gravid uten og ha hatt sex samt tatt positiv graviditetstest dagen etter unnfangelsen, men det var "ikke relevant" i følge sykehuset............
Thea-81 Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Herlig! Terminen du fikk 30. mars, er det justert for at det er tvillinger (altså kortere enn 40 uker)..?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Så flott! Jeg fikk tvillinger, en gutt og en jente den 27.9.07. Helt fantastisk! Du kan bare glede deg!
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 1. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2007 Det var vel pga størrelsen på de at terminen ble 30 mars, og så kan det ha noe å si at jeg har litt kortere mens-syklus enn 28 dager kanskje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå