Malin G. Spann Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Fy søren. Er er nok antagelig den dummaste dama som går i to sko. Er i veke 8+3, og fekk veta i veke 4 at eg har bolle i ovnen, men har endå ikje slutta med snus. Eg har rett og slett ikkje peiling på korleis eg skal klara å slutta. Spurte fastlegen min, men ho sa berre: "det er no berre å slutte det". Å eg har så dårlig samvittighet at eg held på å sprekka. Eg skjønne ikkje korleis eg skal klara det.... Å så kan eg jo klaga litt på andre mens eg først er i gang. Graviditeten var ikkje planlagt... Men eg har ei venninne som sa ho skulle slutte å røyke i nærheten av meg dersom eg bestemte meg for å beholde barnet. Men etter eg sa til ho at eg sku behalde ungen, seier ho berre: "jaja, du tåler vel litt passiv røyking". KJERRING. Tør liksom ikkje sei i mot heller... Faen fø ei dama eg e... Sa til mamma i går (som er stor røyker) at ho skulle bli bestemor. Då fyrte ho på ein røyk og sa ho skulle begynne røyke ute. I dag puffa og røykte ho igjen, og eg spurte om ho ikkje skulle gå ut. Men ho kunne no vel ikkje gå ut og røyke i dette været her? Skulle jo egentlig flytta, men fekk lønning i gå på 3000 kr, og i tillegg er eg student, så da kan eg vel egentlig berre drita i. Å mens eg skriv detta innlegget her sitt eg med ein snus i kjeften. KAN NOKON HJELPA MEG HER???????????????????????? Eg kjem no ihvertfall te å bli verdens dårligaste mor. Å de so synst eg e kjempe dum, oppfordre eg te å skriva nokon stygge ord tilbake. Sånn at eg kanskje tar til vett.
Malin G. Spann Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 31. oktober 2007 veit at dette er feil plass å legga inn på snart aleinemor, men eg e jo snart aleinemor å da e jo ingen SNUSE debattar her, sjølv om da kan gå under røyking. Off off off
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 He he, unnskyld at jeg ler, men ber du om å få banka litt vett inn i skallen er du kommet på rett sted. Foreslår for deg å legge dette inn på krangle og gjerne inn på røykedebatten og, men på krangle er du GARANTERT JULING og masse dårlig samvittighet. Hør med jeab, hun er sjefshøna der inne og vet alltid best og hun gir seg ikke heller. Og signer for all del med nick, da har du respekt i hønsegården. Get ready to get picked girl, men husk å ikke ta all dritten du muligens får høre til deg. leste forresten noe om nikotinfri snus inne på røykedebatten her i sta, det kan du jo teste ut kanskje? Og så er det bare å prøve å holde seg unna passiv røyking så mye som mulig da vet du, og snakk med legen igjen hvis det blir vanskelig. Røyketelefonen etc. Som gravid er det i deres aller største interesse at du slutter! lykke til!! sikker på du klarer det hvis du virkelig vil!!
Malin G. Spann Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 takk skal du ha. då lyt eg beint legga da inn på fleire debattar. fø eg MÅ berre slutta no.
Gjest Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 du må rett og slett slutte på dagen, det er enkleste måten, bare spytt ut snusen og finn på masse å gjøre akkurat den dagen du har satt deg fore at du skal slutte, også må du være beinhard med deg selv:) men det er verdt det, se for deg at hvær gang du tar en snus plages babyen din.. når du slutter har babyen det kjempebra:) valget er ganske lett når man tenker på det slik;)
desember-nurk=) Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Dårlig mor er du hvertfall ikke, tror du blir en kjempegod mor! Jeg derimot, klarte ikke å stumpe røyken før jeg var i uke 32 (i uke 35 nå). Hadde utrolig dårlig samvittighet hele tiden, men klarte ikke slutte. De to første mnd av sv.skapet sluttet jeg, men sprakk=( Anbefaler deg å gjøre som Tigern over her sier, slutt på dagen. De fire første dagene er verst! Hehe, Tiger`n! Må si jeg digger det nye nicket ditt! Hengepupp, hehe.
Gjest Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 hehe takk desember;) den henger men funker til sitt bruk såvidt:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå