Gå til innhold

prøvde og prøvde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var sammen med en og vi prøvde lenge både uten og med hjelp. så ble det slutt, men nå er jeg på vei med nr. 2 uten hjelp, og han er faren til begge. Ønsker alle her virkelig lykke til med å få barn!!! For meg var det bare å slutte å tenke på det. Da gikk det myyye bedre. To stykker på 13-14 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:-)

Men mange her inne har en diagnose som gjør det umulig å bli gravide, selv om man slutter tenke på det.

Så det gjelder desverre ikke for alle.

Skrevet

Det var bra det gikk bra for dere :-)

Men for noen så nytter det ikke å slutte å tenke på det... dessverre

Skrevet

heldig for deg at det er tankene som styrer om du blir gravid eller ikke... Jentene på dette forumet må nok ha mere hjelp enn som så!!!!

Skrevet

Ja jøss.

Prøvde å ikke tenke på at mannen min hadde få levende sædceller i 4 år jeg, uten at det hjalp særlig.

Vil tippe at minst 95% av alle jentene her inne har en diagnose som gjør det vanskelig eller komplett umulig å klare å bli gravide uten hjelp fra legevitenskapen, så tror rådet ditt kanskje burde vært postet på "bli gravid "forumet istedet.

Skrevet

Skulle gjerne ønske at tipset til hjalp, kan godt tenke på noen annet jeg hvis det bare hjalp.

Er litt hormonell for tiden, men av og til har jeg lyst til å rope ut til hele verden ( i hvertfallde som sier det) at det hjelper faktisk ikke å slappe av eller tenke på noe annet når svømmerne ikke kommer seg opp til egget...vi trenger rett og slett litt assistanse

Skrevet

Du må regne med å få reaksjoner på dette innlegget. Det er kjempeflott at dere lyktes (jeg vil ikke bytte ut mannen min for å kanskje få et annet sett molekyler, dna osv som gjør at det kanskje ville vært lettere å bli gravid. Sånne ting spiller også inn - selv om man ikke har en klar diagnose..) Forteller du folk som har kreft at de må slutte å tenke på det for da blir de frisk? Nei, det gjør man ikke. Enten for folk som har fått en diagnose eller for de som er uforklarlig barnløse så søker man å finne ut av hvordan man kan komme ut av den tilstanden.

Man finner ut fint lite ved å ikke tenke, det er få store ting som er kommet ut av tankeløshet.

Lykke til med resten av svangerskapet. :)

Skrevet

Hmmm, en langtidsprøver som sier at man bare skal slappe av så blir man gravid.....hmmmm!!!!

Alle langtidsprøvere hater jo å høre det, så hvorfor gi et slikt råd til andre??

Uansett så er det hyggelig at du har blitt gravid og lykke til med svangerskapet.

Lurer på hvor den knappen til å slå av tankene er??

Skulle gjerne funnet den!!

"Slapp av og ikke tenk på det" er et av de enormt mange gode rådene vi ufrivillige barnløse får. Sammen med "dere kan jo bare adoptere" eller "prøv dette" eller eller eller.............

Nei nå skal jeg stoppe, for at jeg kjenner at dette innlegget provoserer meg

Skrevet

Unnskyld til alle dere som føler dere provosert av innlegget mitt. Det var ikke slik ment. Jeg forstår at det er mange som virkelig har problemer med å få barn, og jeg unner dere ikke det. Vet jo hvordan det er å gå rundt å ønske seg noe, og ikke få det til. Det er veldig vondt. Håper virkelig dere får den hjelpen dere trenger for å få barn. Det er kanskje feil plass å skrive om naturlig unnfangelse, men det er faktisk en del som har vært igjennom hormonbehandling og ikke fått det til, og som har prøvd lenge og tenkt mye på det å skulle bli gravid og ikke blitt det. Så gir man opp og slutter og tenke på det, og da blir man det. Men da tenker jeg ikke på de som virkelig trenger hjelp. De som ikke har noen diagnose, kan hjelpes ved at de ikke tenker på det hvis de klarer det. Unnskyld til dere som virkelig trenger hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...