Gå til innhold

Noen som vil dele navn med oss:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Preben og Jomar heter guttene våre, men spiren i magen er litt usikker ennå..., vi har Alma Sofie (eller bare Alma) om det er en jente, Vetle om det er en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gutt som heter Theo Sebastian, og om spiren er en jente blir det nok Tuva Hermine...vet ikke hva den skal hete om det blir enda en gutt:p Kjekt å se hva andre har å komme med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pene navn=) Vi skal ha Elias=) har reservert det navnet i vennegjengen for lenge siden, så om vi får en gutt, blir det en Elias=) Tobias er også fint, men har ei god venninne som har en sønn som heter det..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en liten jente i magen min skal hun hete Henrikke. Er det en gutt, og jeg får bestemme, skal han hete Iver. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det gutt har vi kortet ned listen til Samuel, Chrisoffer eller Alexander.

Jente blir mest sansynlig Lilly Isabell

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det gutt har vi tenkt på Johannes blir det jente så kanskje Sara Elisabeth!!!Vi får se om vi blir enige...Har ikke lyst å bestemme dette helt på egenhånd..Sambo vakler litt enda!!!

Så hvem vet!!!=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en datter på 11mnd snart som heter emma. om det blir gutt nå skal han hete mathias og om jente tuva eller mathilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hører vel egentlig ikke hjemme her, men er litt over IKM nå og håper jeg er gravid, så tenkte jeg skulle titte innom for noen råd og tips, så svarer på denne med det samme, om vi har nå, el når vi får spire blir navnet Leah og jente, eller Liam/Lukas om gutt. har ikke bestemt guttenavnet enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei jente på et å et halvt som heter Alida..Veldig kjekt å lese andre sine navne tanker..Vi vet ikke om vi er gravdie men jeg tenker på navn hele tida..Ella , Norah, Emma, Leah, Isabell, Sol, Sigrid, ..Men på guttenavn er jeg helt blank---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...