Gå til innhold

hei dere overnervòse


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvorfor gidder dere à dra pà ultralyd sà tidlig i svangerskapet, det bankende hjertet begynner faktisk ikke à slà fòr slutten av uke 6 og sà er fosteret sà lite at det er vanskelig à se hjertet ogsà. dere blir bare mer bekymret og nervòse av tilbakemeldingene. senk skuldene og slapp av....du som ikke har blòdninger og vondt da selvagt. husk det er viktig at du er rolig og glad mamma. har faktisk innvirkning pà barnet. lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skrev innlegget: når kan en se hjerteaktivitet?

 

Jeg skal på ul i morgen, og nei, jeg er ikke 6 uker en gang. Jeg skal ha ekstra oppfølging pga habituell abort. Jeg har ingen forventninger at jeg skal se noe som helst hjerteaktivitet i morgen siden det er så tidlig. Men jeg må da få kunne spørre om når det er normalt å se det, når jeg aldri har sett det??? Jeg har ikke bedt om å få ul, men pga medisiner som jeg skal gå på, skal de sjekke hvordan alt ser ut til før de gir meg mer medisiner. Derfor GIDDER jeg og dra på ul før jeg er 6 uker!!!!! Hadde ikke tenkt å skrive om min historie her inne, nettopp fordi en blir kallet for overnervøs, hysterisk, sytende, klagende og gud vet hva....

Og ja, jeg gleder meg til kontrollen er over i morgen, så kanskje jeg også kan klare å slappe litt av, for jeg er tydeligvis overnervøs uten grunn........

(For første gang signerte jeg i sted med anonym, fordi jeg ikke vil bli gjennkjent, da jeg har venninner her inne... så derfor signerer jeg fortsatt med anonym.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ja hvis det er en spesiell grunn sà skjònner jeg selvsagt!! men syns jeg leser hele tiden om desom ikke finner hjertet ogsà er det desom svarer...." ikke bekymr deg for det kan vàre vanskelig à finne osv". skjònner du hva jeg mener. men selvagt hvis det er en spesiell grunn sà skjònner jeg det. tror man bare skal slappe av etter at testen svarer positiv. og ikke stresse sà voldsomt. la naturen gàr sin gang;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

habituell abort er par som har hatt gjentatte aborter,dvs minimum tre,de får ekstra oppfølgning i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror de fleste som er på tidlig UL er det av en grunn, ikke bare fordi de er nysgjerrige. Jeg skal på tidlig UL på grunn av at jeg ble gravid på piller, og derfor ikke har noen anelse om hvor langt jeg er på vei. Men selvsagt, når jeg da først er sendt dit så håper jeg jo å se et bankende hjerte og vite at alt er i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke lykke til på UL. Jeg forstår din bekymring pga din tidligere habituell abort. Måtte det gå SUPERBRA denne gangen!!!!! Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...