Gojentå Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Hvordan gikk det med deg i dag? ble det satt inn noen egg og var de fine? er veldig spent på å høre fra deg...hvordan er formen din da? ønsker deg masse lykke til :-)
Blomsten har en sønn Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Hei Gojentå! Jeg fikk i likhet med deg et nydelig 4 delt egg på plass i går. Fikk ingen på frys, men det hadde jeg heller ikke forventet siden jeg fikk så "få" egg. Formen min er fin, men er fremdeles litt støl i magen. Har vært på jobb igjen i dag, noe som gikk fint (selv om jeg tenker litt på at jeg ikke bør stresse - som at det gjør at en stresser noe mindre :-) Du da? Er formen din fin? Har du en god følelse? Jeg har aldri vært gravid før, og må innrømme at tanke på at jeg skulle være gravid nå er temmelig uvirkelig. Men jeg har sjekket når en evt termin blir.... ;-) Ha en strålende ruging!
Gojentå Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Så kjekt å høre!!! :-) Formen min er også bra, men har litt vondt i magen enda. Å ømme pupper, men det er vel progestanen som gjør det ;-) Litt rart å tenke på at vi kanskje blir gravide nå. Eg har heller aldri vært gravid, og lengter fælt mye etter å kjenne hvordan et svangerskap er. Krysser fingrene for oss begge. Skriv inni mellom hvordan det går med deg... ønsker deg masse lykke til med ruginga :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå