Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet på Progynova og Crinone på mandag etter og ha testet negativt....I DAG allerede har jeg fått mensen:O))))))))) Trodde jeg måtte vente i ukesvis...

Dette betyr at nå starter jeg med Progynova igjen. UL om 10-11 dager, og deretter blir det innsetting av fryseegg!!!!!!!!

HURRA!!!!!!! Åh, så glad jeg er:O)))))))))))))))))))))))))))))

Fortsetter under...

Skrevet

Ja her går det virkelig unna. Håper gullegget ligger og venter på deg i fryseren.

Skrevet

Her går det unna!!

Bra at det er flere som får ting til raskt!

Jeg skulle egentlig sette inn fryse egg nå den 26, men det ble avbrutt. Fikk mens 28 og ringte inn mens 29. Skal igang med 2 runde nå, full pakke med spray og sprøyter.

Hurra for at ting går fort!!

Håper at dette er gull egget!

Skrevet

Lykke masse til, frøken frøya :) Kanskje vi sitter og klapper magene våre til jul? Det blir kos det :D

Skrevet

Supert Frøya!!:-)

Er ikke frysforsøk deilige, alt går så fort!:-)

Klem

Skrevet

Godt å høre Frøya!!! Det hjelper på psyken å komme i gang raskest muig! Så heldig du er som får starte opp ved 1.mens. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte vente til neste mens og da blir det midt i jula. Typisk!! Så nå må jeg vente til jan/feb. siden jeg har littlange sykluser. Kjedelig!!

Men lykke til med fryseeggene!! Setter du inn to? I Finland?

Annonse

Skrevet

Supert Frøya :o)

Da er du i gang !

Skrevet

Så hæli frøya snuppa!!!!!! jeg har ingen igjen på frys.. så jeg skal i gang me siste forsøk like etter jul... Men da er du forhåpentlig allerede gravid... musssss

Skrevet

Så flott at det gikk så raskt!! :-))

Jeg ligger rett bak i løypa jeg da.. venter mens om litt under to uker, så da blir det oppstart på progynova og forhåpentligvis innsett av de to fryseeggene :o)

Klem

Skrevet

Strålende at ting kan gå så fort!!!! All ventingen oppi det her, er jo gjerne noe av det verste!!! Så dette var supert!!!

Kom igjen Frøya, jeg heier på deg!!!!

Skrevet

Ja, er det ikke deilig at ting går fort:O)))

Så flott at du og er i gang igjen, Villemo!! Har jo lest litt innlegg fra deg, og skjønt at du ikke har hatt det så greit. Derfor er det ekstra godt og se at du nå er i gang igjen:o)

Håper at gullegget dukker opp hos deg. Det fortjener du virkelig!!

Skrevet

Tusen takk:o)))

Koselig tanke!! Hadde ikke hatt noe i mot og sitte gravid på julaften og stryke på magen min:O))))

Satser på at du blir gravid igjen før du aner, og at egget denne gangen fester seg, og ikke bare lurer deg med positive tester!!

Annonse

Skrevet

Hei Lilly:o)))

Ja, er kjempedeilig at ting går fort. Hadde aldri ventet det:o)))) Håper og høre noen positive nyheter fra deg snart!!! Er vel ikke lenge til test nå???

Klem

Skrevet

Hei Venter7!!

Hmmm.....er ikke det litt pussig?? At du må vente, og jeg ikke????

Vet du noe om HVORFOR du må vente?? Så kjedelig det må være....Særlig når du høre om andre som får starte opp med en gang...

Kan jo være det er fordi min mens er stimulert frem?? Vet ikke, jeg...

Tusen takk forresten!! Ja, om begge overlever opptining, så sette vi de inn begge to!!!

O:)

Skrevet

Heisan Hegemus!!!

Hihi:o))) Håper du lykkes på siste forsøk, og at jeg da allerede er gravid:o))))) Hadde vært sååååååå gøy!!

Klem

Skrevet

Hei Mumrikken:o)))

Da kan du ikke være langt etter meg, nei!! Håper slimhinna di vokser seg tjukk og fin denne gangen:))) Nå må det da være din tur?? Krysser fingrene for det:)))))

Klem

Skrevet

Heisan snuppa mi Vilsågjerne:o))))

Jeg er i gang med og gå inn i zombie-tilværelsen nok en gang:o))) Nå vet jeg hva jeg går til, og jeg gjør det med glede!!!

Stor klem

Skrevet

Heisan gravide Lina:O))))

Tusen takk:o))) Er godt med en heiagjeng i bakgrunnen:o))) Er så glad det gikk så fort!!! Det hadde jeg aldri ventet....

Håper formen din er fin!!

Stor klem

Skrevet

Så bra!

Trodde man måtte vente en syklus før nytt forsøk, men kanskje det er annerledes ved ED?

Lykke til:-)

Klem

Skrevet

Tusen takk:o))

Vet sannelig ikke, jeg...., men jeg har jo ingen syklus...Kanskje det har noe med det og gjøre??? Mensen vil jo være stimulert frem uansett....

Hvor langt er du kommet nå?? Ikke lenge igjen, vel??

Klem

Skrevet

Ny UL i morgen og forhåpentligvis uttak på tirsdag... Nervepirrende!

:-)

Skrevet

Åh, så spennende!!!!! Og helt sikkert veldig nervepirrende, ja.....

Masse masse lykke til fra meg!

Stor klem:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...