Gå til innhold

solstråle m/spiren ???

november26 med liten prinsesse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SÅ rart ,tenkte nå før jeg la meg at nå måtte jeg innom og kikke om du var her :) Å der var du jammen :)

Var visst til lege jeg skulle,har gått på sjukehuset hele svangerskapet,annenhver uke og annenhver gang hos jordmor og lege,men trodde jeg ikke trengte mere lege...menmen :)

Fikk ihvertfall UL,en stoooor gutt er klar til levering ;)

Men legen ville ikke sjekke meg,men fikk bare så vidt målt hodet for det lå så langt nede :)

Ellers er jeg i og prinsen i fin form,hadde litt høyt blodtrykk,men helt normalt nå på slutten fikk jeg beskjed om :)

Så ellers inntett nytt,går jo her,men fortsatt ingen fødsel,men tror nokk det går fort når det først starter dette her :) Får bare smøre meg med tolmodighet,har bestemt meg for å bare leve livet normalt....men litt lei kan man si ;)

Hvordan går det med deg da?

;o)

der var du jo!!!

så bra at alt står fint til!!

jeg hadde en H*****ES natt i natt og dagen har ikke vert så mye bedre, men kommer ikke tett nok, er 20 min mellomrom på de vonde, så her er det bare å vente...

skal på sykhuset til kontroll imorgen kl 9, så håper å få vite om det har skjedd noe mer da...

klem ;o)

har gitt opp å håpe på noe igrunn... hehe ;o)

funne ut at her må vi bare ta ting som de kommer...

men hadde vert grett å bli kvitt litt smerte da...

men det er vell slik som dette det er å være gravid.. hehe ;o)

men nå må jeg legge meg, hvis jeg skal klare å være menneske imorgen.. får vell ikke sove, men kan vertfall slappe litt av.. ;o)

ha en fin natt ;o)

ps:tror ikke det skjer noe det første døgnet så du ser meg nok her inne igjen før jeg føder ;o)

klem

Du er vel her i dag også? :)

Jeg er her ihvertfall :)

Ingenting nytt og medele ,våknet tre ganger i natt av skikkelig vonde kynnere,men ellers så synest jeg ikke det er noe som tyder på noe :)

Nå skal vi på 5 års kontroll med eldsta :)

Annonse

heisann ;o)

jepp er her i dag også, ikke noe nytt...

legen ville ikke sjekke meg for åpning,siden jeg skal til jordmor på mandag...

han ville ikke sjekke meg for ofte pga fare for infeksjon, og tilfeller det ikke skjedde noe mer før mandag, kunne jeg likeså grett vente til da ;o)

i dag er smertene i ryggen nesten borte, nå sitter de i magen når de kommer og de kommer i tak, men er fremdeles for langt mellomrom på dem til at noe ER på gang lixom... bare livmoren som trener seg.. hehe ;o)

ha en fin dag ;o)

Aaahhh,fikk ett anfall av leihet......har kjent på ganske sterke kynnere igjen i dag......måtte stoppe og snakke med mamma også midt i en samtale.....men varierende mellomrom og styrke som alltid!!! Lurer på og bare ta meg ett skikkelig langt bad.

Det kan da vel ikke skade?

er som jeg sier, jeg er ikke lei av å være gravid, men er så UTROLIG lei av de smertene...

har sluttet å håpe jeg, har sagt at nå er det ikke sykehuset uten at vannet går eller at jeg ligger å kryper i smerte.. hehe ;o)

har vondt i dag også, og en del kraftige tak inni mellom i magen, men de blir lixom ikke tettere...

så tror bare det er prinsessa så driver å erter mamman sin... hehe ;o)

Annonse

go kveld;)

har hatt noen intense smerter i dag, men virker som de har dempet seg LITT den siste timen..

så jeg får bare vente å se.. huff er så lei av å ha vondt..

hvordan er med deg i dag da??

Bare bra med meg :)

Har tatt meg ett bad ,men har ikke slike smerter som jeg har inntrykk av at du har,stakkar....

har med vonde kynnere som kommer og går,men noen ganger synest jeg dei bygger seg på en måte opp for så og forsvinne,men ikke så veldigt mye i kveld da,men der er noe da...

Men får se,tenkte og legge meg nå snart,så får vi se imorgen....

Håper du får sove i natt da :)

Ha en god natt *klem*

Hvordan hadde du det i natt? Og i dag?

Jeg har vert ute og raket løv i dag,så har en hofte fra h...... nå i kveld!!! MIn egen skyld ....

Ellers så har jeg hatt noen kynnere med brae tak nå i ettermiddag/kveld.....men dei er ikke sterke nokk til å starte noe tydeligvis....

natten og dagen i går var greie, men tok seg opp igjen på kvelden og da begynte jeg å lekke melk som en sil også.. *huff*

i natt har jeg nesten ikke sovet, for da har jeg hatt sterke tak ca hver 20 min, så håper det roer seg litt nå på dagen...

hvis ikke kan det godt skje noe mer snart.. hehe ;o)

hvordan går det med deg i dag da??

Ja,hjelp ,fødselen må jo bare vere rett rundt hjørnet med deg :) Blir ihvertfall spennende og se hvem som føder først :)

Her er det ikke såååå store forandringer,har hatt noen skikkelige tak innimellom i dag da,hvor jeg kjenner det kommer for så og toppe seg og så gå bort,da kommer det over meg at :aha,det var slik det kjentes ut ja:) Så tror nokk det er rier,men sikkert bare modningsrier,har kommet en del mere slim også da,men er ikke noe tette eller noe som helst :( Kjenner at i kveld er jeg skikkelig lei altså......

føler det er noe som fåregår i kroppen min,

lekker fremdeles melk, og mange vonde tak..

var så ille i 1530 tiden at jeg måtte legge meg noen timer..

har også kommet en del *slim* i dag (om jeg kan kalle det det, kan ikke beskrive det på noen annen måte..)

hvis ikke det skjer noe iløpet av natten skal jeg få JM til å sjekke meg imorgen, skal være hos henne kl 10..

er så lei av å gå rundt slik som dette.. *huff*

hehe, ja skal bli spennende se hvem av oss som får først, men du er da nermere termin enn meg, så blir nok deg ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...