Gå til innhold

Kom plutselig til å tenke på at

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

at jeg har fått satt inn 2 egg. På Aleris sa de at ut fra hcg-verdien så regnet de med at det bare er 1, MEN tenk om det er 2?????

Har vel egentlig hele tiden håpet at blødningene er for at det er 1 egg som skal ut, men vi vet jo aldri da....

Nå ble jeg enda mere spent på ul på fredag. Siden jeg da er 7+2 bør vi i alle fall se hjerteaktivitet dersom det er noe der nede :-)

Når jeg våkner i morgen er det bare 1 dag igjen å vente, phuuuuu..... Fortsatt en evighet, men samtidig så alt for nærme.

Er følelsesmessig vrak kjenner jeg og har mest lyst til å gråte, gråte og atter gråte....

Tenk hvis det ikke er noe liv der nede?

NEI MÅ TENKE POSITIVT!!!!!!

Stor nattaklæm fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Collargol :o)

Nå er det ganske snart fredag,og du vil få dine svar.

Sender mange positive tanker til deg,slik at vi puffer

unna alle eventuelle negative tanker.Dem har vi ikke

bruk for ! Lov meg at du stikker innom med nyheter

på fredag.Venter sammen deg her jeg :o)

Klem !

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg skal komme med en oppdatering vet du ;-)

Og tusen takk for alle gode tanker og oppbackinger du kommer med, helt fantastisk.

Selv om du ikke er på topp selv en dag så gir du så masse av deg selv, din mann er heldig :-)

Klæm

Skrevet

Ville bare ønske deg lykke til i morgen. Og selvfølgelig får du se hjerteaktivitet,og kanskje det tilomed er to???

Dette går bra. Vi venter på oppdatering.Tvi,tvi.

Skrevet

Lykke til!!! Dette går nok bra, skal du se....:)

Skrevet

Hei Collargol...

Du skryter sånn av andre som backer deg opp,så da syns jeg at du også skal få litt skryt..:-)

Har lest en del av dine innlegg,svar og tips,OG det gir meg en piff!!!

Det du skriver løfter meg opp!! (Helt sant!!)

Er jo en ruger nå,og kjenner jo ganske mye etter forskjellige tegn. Danner meg både positive og negative tanker om det ene og det andre..

Så dukker du opp da,med dine erfaringer..

Selv om jeg vet at vi alle kan ha veldig forskjellige symptomer,så hjelper det mye å vite at ei som har fått en positiv test bryr seg,og deler sine erfaringer.

Så tusen takk til deg,og masse lykke til i mrg,er sikker på at du får en positiv tilbakemelding der også..:-))))))

Keep up the good work!!!!

Skrevet

Tusen takk for gode ord Collargol.

Som lillir sier-du fortjener jommen gode ord tilbake.

Du er alltid på plass med svar og støtte til oss andre selv når du er innom,så det skulle bare mangle at du får litt igjen. :o)

Dessuten,det er ikke til å komme i fra at man føler litt ekstra stor glede over at nick man har slitt sammen med over lang tid lykkes,så derfor er jeg ekstra glad for at det endelig ble din tur :o).

Så derfor gleder jeg meg til nyheter i morgen.Er det en litten mageboer der inne er det full jubel.Er der to er det julaften og nyttårsaften på en gang-faktisk helt ubeskrivelig...Så spennende! La det bli fredag snart !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...