Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 31. oktober 2007 #1 Del Skrevet 31. oktober 2007 at jeg har fått satt inn 2 egg. På Aleris sa de at ut fra hcg-verdien så regnet de med at det bare er 1, MEN tenk om det er 2????? Har vel egentlig hele tiden håpet at blødningene er for at det er 1 egg som skal ut, men vi vet jo aldri da.... Nå ble jeg enda mere spent på ul på fredag. Siden jeg da er 7+2 bør vi i alle fall se hjerteaktivitet dersom det er noe der nede :-) Når jeg våkner i morgen er det bare 1 dag igjen å vente, phuuuuu..... Fortsatt en evighet, men samtidig så alt for nærme. Er følelsesmessig vrak kjenner jeg og har mest lyst til å gråte, gråte og atter gråte.... Tenk hvis det ikke er noe liv der nede? NEI MÅ TENKE POSITIVT!!!!!! Nattaklæm til "jentene mine" her inne! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10791121-plutselig-kom-jeg-til-%C3%A5-tenke-p%C3%A5-samme-som-assbefruktning/
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 1. november 2007 #2 Del Skrevet 1. november 2007 heisann. Jeg er ikke gravid da, men jeg klarer ikke å la vær å svare deg her. Jeg synes det er så kjekkt å se deg her inne, jeg har tenkt så mye på deg siden første gang jeg ble gravid i begynnelsen av 2006. jeg hoppet jo inn som prøver med en gang igjen fordi vi må skynde oss om vi skal klare å få flere. Uansett må jeg si gratulerer til deg, du har virkelig kjempet hardt for å komme her. Ang blødningen du har, så kan det være helt ufarlig. Da jeg var gravid med jenta mi blødde jeg nesten hver dag fra uke 5-12. Jeg var selvfølgelig livredd, redd for at jeg skulle miste når vi hadde kjempet så lenge for å få det lille gulle inni der: Pga dette gikk jeg til UL nesten hele tiden, skulle sjekke om det var liv. Blødningen jeg hadde viste seg hver gang at var helt ufarlig, men jeg droppet sex frem til uke 12 for sikkerhetsskyld. Så blødningen din er nok helt ufarlig. Tro meg, man merker forskjell på en abort blødning og en ufarlig bløsning. Du må prøve å glede deg til UL i morgen, jeg vil ha oppdatering. Lykke tuil vennen min Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10791121-plutselig-kom-jeg-til-%C3%A5-tenke-p%C3%A5-samme-som-assbefruktning/#findComment-10792743
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå