Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Fikk konstatert SA igår etter innvendig UL.. Var ikke noe igjen der inne... Er sykmeldt på andre uken da jeg siden forrige lørdag har hatt blødninger og legen så på det som en truende abort, og ga meg beskjed om å ta det med ro...Legen ga meg sykmelding ut uka før jeg fikk konstatert SA, og jeg kjenner at jeg orker ikke dra på jobb riktig enda (jeg jobber 14 mil hjemmefra, så jeg bor på en liten hybel i uka der jeg som regel sitter alene og ser tv hver kveld etter jobb.. er bare hjemme i helgene) Kjenner jeg ikke er helt klar for å dra på jobb riktig enda, i tillegg blør jeg en god del og syns det er greit å være hjemme i nærheten av toalettet (må jo bruke så store bind at det syns) Jeg jobber som farmasøyt på et apotek, der jeg må være 100 % konsentrert for ikke å gjøre feil, i tillegg til at jeg ønsker å gjøre mitt beste i forhold til kunden som kommer... føler meg ganske tom for øyeblikket, og humøret mitt svinger veldig... Jeg har veldig dårlig samvittighet for å være hjemme fra jobb da jeg jo egentlig ikke er syk, selv om det å blø så mye og være så langt nede vel er grunn nok i seg selv... Lurte på hvor lenge dere andre som har mistet var borte fra jobb? Og dro dere på jobb selv om dere blødde mye? Syns det er helt forferdelig jeg.. blør jo bare mer og mer....
har4barn Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Hvor langt var du på veg da? Jeg var sykemeldt i tre uker etter MA i uke 18. Det var pga psyken. Hadde ingen problemer med smerter el. l. Håper det går bra med deg!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Huff... mistet du så sent... Da skjønner jeg veldig godt at du var borte fra jobben en stund..Håper det går bra med deg! Jeg kom ikke lenger enn uke 7 jeg.. Men syns allikevel det var fælt... Joda, det går bra med meg, er bare ikke helt klar for å møte folk enda. Så selv om jeg har fryktelig dårlig samvittighet for å være borte fra jobben, så kjenner jeg at jeg har best av å være hjemme sammen med samboeren min en liten stund til, istedet for 14 mil unna...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Hvor lenge sykmeldt? Det å SA/MA er det ingen som reagere likt på, første gang var jeg sykemeld i to uker. Synes det var tøft å skulle møte hverdagen igjen, etter MA uke 11, men det gjorde godt å få pratet om det.Når jeg SA i uke 8 var jeg hjemme i fire dager. Det viktigste er at hensynet til deg selv verier tyngst, det er du som opplever det.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 har har hatt flere sa on en ma. ble ikke sykemeldt i d hele tatt med sa. å måtte krangle meg til en uke etter ma.... tror lege gjør litt forskjellig...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Det er i alle fall ingen grunn til dårlig samvittighet. Jeg var borte i 4-5 dager begge gangene. Andre gangen gikk jeg på jobb før sykemeldinga var gått ut, tenkte det skulle gå bra. Men det gjorde det ikke og jeg ble deretter hjemme resten av sykemeldingsdagene. Det var mest psyken. Mannen min var også hjemme et par dager, enda han var heller ikke syk
Gjest Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Jeg er sykemeldt på 3. uken, rett og slett fordi jeg er helt nedbrutt og ikke orker å møte folk. Hadde utskrapning i 13. uke. Ikke ha dårlig samvittighet, bli hjemme å ta det med ro, og ta vare på deg selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå