Gå til innhold

Aurora

Modesty Blaise

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det på UL i dag? kunne du se kjønn?`

Jeg var på UL i forrige uke og kunne ikke se kjønn...hadde navlestrengen mellom beina....

Det går strålende med meg. Er i knallform og jobber 110%.

Har veldig mye på jobb som skal foregå før jeg går ut i permisjon som avhenger av meg så jeg krysser fingrene for at dette skal vare.....

Er ikke så aktiv på bim om dagen jeg heller. var mer aktiv tidligere....

Lykke til så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Det gikk veldig bra på ultralyden, selv om babyen ikke var så veldig samarbeidsvillig, og snudde seg vekk hele tiden slik at både målinger og bilder ble vanskelige å få til.

Jordmor hadde sett kjønnet med en gang, sa hun, men da hun skulle vise det til oss, krøllet pøbelfrøet beina under seg og nekta å la oss få se. Til tross for gjentatte dytt i rompa fra jormor. Så vi fikk ikke sett det selv, men i følge jordmor får vi ei lita jente.

Jeg har nå vært sykemeldt i ei uke pga at jeg har vært forkjøla og småsyk i nesten en mnd. Skal være hjemme enda ei uke for å prøve å komme meg helt. Så da har det blitt til at jeg har vært en del på bim. Men straks formen blir bedre, blir det mindre tid på nettet. Så de siste dagene har det ikke blitt så mye, derfor tregt svar.

Ellers har babyen gått fra å være veldig aktiv døgnet gjennom, til å bli svært rolig. De voldsomme rotasjonene som hun dreiv på med ei stund har vært helt fraværende og jeg kan bare så vidt kjenne bevegelser innimellom. Egentlig synes jeg det er litt godt, for det var vanskelig å være helt til stede og konsentrert om andre ting når jeg hadde storm i magen. Og jeg hadde til tider vanskelig for å sovne fordi det var så mye romstering i de nedre regioner. Jeg har lagt på meg fem kg og de siste to ukene har vekta stått helt stille.

Godt å høre at du er i knallform, det unner jeg deg. Krysser fingre jeg også. Ønsker deg lykke til videre. Vi må høres litt sånn innimellom da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre at det var en aktiv krabat du har inni her. Det er jo litt godt å kjenne liv også da. Ihvertfall syntes jeg det. Foreløpig kjennes det bare ut som bobler her hos meg men det berloliger meg. Kjedelig å bli forkjølt og syk nå i sv.skapet. Håper du blir fort raskt igjen .Jeg tar trankapsler og håper jeg skal klare å holde meg unna forkjølelsen og influensaen i år.

Nå er det natta. Er jammen meg trøtt på kveldene for tiden og vi må ha skjønnhetssøvnen. Nattaklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...