Gå til innhold

Flere som venter tvillinger her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen,

Gikk nettopp opp for meg at jeg selvfølgelig har svart deg to ganger, du har jo byttet nick bare...hehe

Men, VELDIG koselig med selskap av flere tvillinggravide, som sagt.. og da fikk jeg svar på at termin er 2. april.

Hvordan er formen din da? Da er du sånn ca. 18 uker på vei nå da? Hvor hører du til? Jeg skal føde på KRS sykehus og har allerede begynt med kontroller der hver 14. dag.

Var alt fint med guttene dine, ift størrelse etc?

Formen er ikke så bra, så jeg blir nok sykemeldt snart. Fikk et lite sjokk i dag, men klarer vel å vende meg til tanken snart... må bare fordøyes litt. Ja, 18+3 eller noe. Jeg skal føde på A-hus jeg da. Alt var fint med guttene. Alt så helt normalt ut. den ene var litt mindre enn den andre, men det var helt normalt fikk jeg besjked om. Livet blir nok litt snudd på hodet nå ja.

:) sjokket legger seg heldigvis etterhvert.... betyr nicket ditt at du har 3 barn fra før, eller at dere er en familie på 3 som nå blir 5?

Jeg er kommet så langt at jeg kjenner masse bevegelser og spark, og det er en helt ufattelig følelse og kjenne det sparke både her og der! Mine ligger som i køyeseng, så magen min er diger allerede. Men, formen er kjempefin - kvalmen har gitt seg og det eneste jeg sliter litt med nå er bekkenet som liker dårlig at jeg sitter lenge eller går/står... Ja, tror det helst vil at jeg skal ligge..hehe

Kan jo anbefale deg å gå inn på www.tvillingforum.no - her får du svar på alt du lurer på :) Og så får du noen fordeler visstnok ved å melde deg inn i tvillingforeningen - jeg har ikke kommet så langt enda, men kommer nok til å gjøre det etterhvert.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...