Lykkelig mamma... Skrevet 31. oktober 2007 #1 Del Skrevet 31. oktober 2007 ...så kjedelig det er blitt her inne igjen?? Er dere innom i det hele tatt, eller leser dere bare uten å gidde logge inn for å svare? Kjenner det er litt ekstraarbeid å måtte logge seg inn hele tiden, hadde vært enklere dersom de kunne tilbudt automatisk pålogging slik alle de andre forumene jeg er medlem på har... Venter som regel til det er et par innlegg å svare på... Er dere andre like "late"? Skal vi prøve å bli flinkere å logge oss på, slik at i iallefall kan skrive en liiiiiten kommentar hver gang slik at vi SER at det er noe action her inne?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 31. oktober 2007 #2 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ja, det er litt sånn også må jeg inn på mailen for å finne passordet. Men har vært hektet på texas holde`m og er det enda. Så der går min datatid! Men nå hadde jeg tenkt å bli superaktiv her igjen! Så nå må alle komme tilbake:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 31. oktober 2007 He, he, hvorfor ikke endre passordet til noe lettere å huske?? Kult at du også skal bli super-bruker her inne!! ;-) Satser på at flere får samme nyttårsforsettet på forskudd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 31. oktober 2007 #4 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hehe, skal også bli flinkere til å skrive litt, hehe!! Nå begynner jeg på jobb igjen i morgen så det vil bli litt mindre tid igjen men skal ha som mål å iallefall skrive litt hver uke!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 31. oktober 2007 #5 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jo, tro meg, har tenkt tanken. Men finner ikke ut hvordan jeg gjør det! Vet du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 31. oktober 2007 Gå inn på "Din egen side" og gå så videre inn på "Brukerinformasjon", der kan du endre både passord, påloggingsadresse og nick, med mer... ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 1. november 2007 #7 Del Skrevet 1. november 2007 hei og hå... sitter mye på sykroken jeg, da... hehe.. men er innom her nesten hver dag og kikker, men det blir som du sier.. litt vanskeligere når man må logge seg på.. Tullete igrunn.. Er jo ikke så vanskelig... hehe.. jaja.. Nei, nå må jeg rydde før gubben kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 1. november 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 1. november 2007 He, he, ja det er jammen ikke mange tastetrykkene som skal til før vi er innlogget, men ja: -det blir mer "tiltak" med en gang... He, he, snodig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 1. november 2007 #9 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg er innom nesten hver dag, men ikke altid jeg har noe svar på det jeg leser. Det har blitt litt mindre aktivitet her inne. Jeg har automatisk pålogging på min egen data. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 1. november 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 1. november 2007 Hvordan får du til automatisk pålogging? Er pålogget så lnge pc'en står på, men i det samme jeg skrur av pc'en eller lukker internett er det ny pålogging på gang neste gang... ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 2. november 2007 #11 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg er innom å leser et par ganger i uken. Men er mange dager at det ikke er skrevet noe i det hele tatt, så da gidder man liksom ikke å dra inn å lese.. "for det er jo ikke noe nytt alikevel" hehe Men vi må nok skjerpe oss for ellers går jo denne klubben også i glemmeboken. Ville vært utrolig trist da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 2. november 2007 #12 Del Skrevet 2. november 2007 Gubben har stilt inn pc'n sånn at den husker mail og passord når jeg kommer hit. jeg må bare trykke 'logg inn' ...og voila...her er jeg. Har vært litt travel og trøtt i det siste jeg da. Skjerpings er vedtatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 3. november 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 3. november 2007 Amen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå