Gå til innhold

Happy mama, ang herbalife


nattinatt

Anbefalte innlegg

Alldeles fylte ut innlegget ditt her eg, he he. Men korleis går det med deg? merker du noko framgang? , og går det fint med å ta det?

Me kan godt følge kvarandre opp litt, det er kjekt å vite om andre som holder på med det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia !

Jeg er på uke 2 nå.

Startet med vanilje, men den likte jeg ikke noe særlig, ble litt bedre etter hvert da ;)

Men har kjøpt den distribetør(hmm, er det riktig skrevet)??

Å det er det med sjokolade, skal kose meg med den kl 20.00,gleder meg til å prøve ut den.

Kan eller si at jeg har gått ned 1-2 kg.Trener masse da, skal bare ned noen kg til.La på meg 5 kg i ferien i sommer.Ble null trening og masse god mat..Hadde vært gøy og skrevet til hverandre om resultatene..Hvordan mening har du om produktet da??

Ha en fin kveld videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Eg starta rett før sist helg, så eg har brukt det ei veke no. Eg synest de er gode shakene, særlig sjokolade, og cookies.

Eg trener og,mest spinning for tida,pga ein muskelbrist i leggen som skjedde på stepen,men no er eg så og sei bra av den skaden,men det sto på lenge.

Ja me kan godt halde kvarandre oppdater. Enda så merker eg ikkje noko på mål eller vekt,men regner med det kjem.Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!! Er det ikke lov å skeie ut i helga da?

Jeg har ikke tenkt å slutte med det ihvertall..Noe må man unne seg.

Ellers så har jeg gått ned i vekt(2,5 kg)

Tar fortsatt 2 shaker om dagen. Morgen og lunch..Har kjøpt med spelt knekkebrød som jeg spiser utenom, merker jeg er mere bevisst på hva jeg dytter inn de andre måltidene..

Mye har du gått ned da?

Å en ting til som er en kjempe bonus da er at jeg har mye mere energi en før dette..Har ikke fått trent noe denne uken pga vond anklen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Jo det er lov å skeie ut,men eg har ein tendens til meir enn berre lørdagen he he. Men det gjekk bedre denne helga.Eg trener jo spinning 3-4 ganger i veka, og tar gjerne tre shaker,altså et kun middagen, og enda har eg ikkje gått ned noko enda...sånn var det sist og,men eg gir meg ikkje for det.Men synest buksa er mindre stram,men ikkje forskjell på målebåndet he he. Ja spelt er godt og, både knekkebrødet og brødet.

Flott at du er gått ned.me får halde kvarandre oppdatert.Og som du seier, ei får ein flott energi av shaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo

Korleis går det med deg? Fortsatt ikkje så mange endringene her,men distributøren min meiner at eg nok får litt for lite i meg som gjer det,særlig under trening.

Så eg får sjå ,fekk ei grei oversikt over ein kostholdsplan, i itllegg til herbalife av ho til de dagene eg trener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Heia..

Joda jeg tar 2 shaker om dagen.

Merker ikke noe særlig på vekten.

Men det kan jo være pga all treningen.

Er fastere da ;))

Men som sagt tidligere, er overrasket over energien det gir meg..

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

På denne runden med herbalife som har pågått ein mnd no, har eg ikkje sett endringer på vekta, men litt på målebandet,men ikkje mykje. Eg tar to til tre shaker pr dag,men av og til så et eg ingers rugbrød , særlig til frukost i helgene,ilag med gjerne eggerøre.Det er godt!! Men shakene er gode, og de er veldig gode til å gje energi, eg tar gjerne ein etter trening på ettermiddag/kveld. Ja eg og trener så masse, så det speler vel inn på vekt og måleband og.Kor lenge har du gått på det no, og skal du halde det sånn nokolunde med jul og? Ja et du kvelds??Så eg er jo fornøgd då,men ein ønsker alltid det skal vise fortere, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...