Gå til innhold

Noen som kan anbefale en akupunktør som jobber med svangerskapskvalme?


Elec

Anbefalte innlegg

Heisann!

Trenger hjelp til å finne noen som kan hjelpe meg med ekstrem kvalme! Helst i Oslo/ Bærum området. Dette er mitt andre svangerskap, sist lå jeg inne på sykehus på grunn av hyperemesis 3 uker. Ønsker sterkt å slippe det nå! Tar imot alle råd og vink!!!

På fohånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det. Hjalp det for deg? Er villig til å reise hvor som helst for å bli bedre, men håpet på å finne noe litt nærmere da jeg må kjøres. Bor i Bærum. Men takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler på det varmeste Klinikk Fjeld som ligger i majorstuenkrysset - gikk der under sist svangerskap og vil ta kontakt med de om jeg får samme problemer under svangerskapet jeg er i nå :) Hun har hjulpet meg med alt fra kvalme, forstoppelse, ødemer, høyt blodtrykk +++

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos Mille på familie-klinikken som ligger på majorstua og tatt Akupunktur.

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på NIMI på Ullevål Stadion, hos en Katrine Bostrøm. Hun er flink. Men jeg trodde ikke akupunktur har så stor virkning om man har hypermesis, eller ekstrem svangerskapskvalme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk akupuntur pga ekstrem svangerskapskvalme med nr 1. Fikk det i en helt annen del av landet jeg da, men måtte bare bekrefte at det går an! Jeg hadde tre behandlinger. Etter de to første merket jeg ikke stor forskjell. Tredje behandling ble jeg plutselig brått veldig kvalm, og kastet opp i søpledunken der inne, men etter det var kvalmen helt borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gode råd og vink!

Nå har jeg bestilt time, og håper så sterkt at det vil gjøre susen!! Hun jeg snakket med sa at 75% blir bedre av akupunktur, så denne gangen håper jeg sterkt på litt flaks! To brødskiver og en banan til dagen er ikke nok til to personer...., så håper dette vil hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...