Amn68 Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Hvordan skal jeg klare dette? Er ju 39 år men enda redd
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Skjønner godt at du er redd - alder har ingenting å si, det er jo en ukjent og til tider vanskelig situasjon uansett. Men, du kommer til å klare deg helt utmerket, akkurat som alle de andre flinke jentene her inne! Tenk hvor heldige nurkene våre er som får ha OSS som mødre, og ikke minst hvor fantastisk heldige VI er som er velsignet med noe så ubeskrivelig som et lite barn.. Håper du har noen rundt deg å prate med og få støtte fra. Og husk på at det er mange her inne som er fine å prate med - eller hvis man bare trenger ei utblåsning så er det også fullt lovlig å ta her inne. Ønsker deg masse lykke til!
AnneSynnøve Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Først og fremst; Gratulere med svangerskapet:) Bare det faktum at du er oppegående nok til å føle redsel i forhold til hva som står fremfor deg, forteller resten av verden at du er mer enn skikket til å bli mor. Jeg er 35 og er gravid med mitt første barn - alene. Jeg veksler mellom å glede meg vanvittig og grue meg noe voldsomt... En ambivalt tid med andre ord.
Gjest Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 hei hei jeg er en jente på 21år jeg er nå 30+5 og jeg har vært alene siden uke 3 av svangerskapet. du klarer dette det blir tøft men nurket ditt er verdt det masse lykke til
Gjest Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 gratulerer:) dette vil gå kjempebra skal du se, det er uten tvil fantastisk å bli mamma selv om det kan virke skremmende:)
vårina Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Hei! Er gravid og alene jeg også. I morgen går jeg inn i den 14 uke. Noen ganger blir jeg vett skremt når jeg tenker på hvor mye ansvar det er å ha barn..andre ganger kjenner jeg gleden over å være så heldig å ha ett nurk voksene i magen.Helt normalt å være redd og ikke minst gjerne føle seg litt alene iblandt. Men dette skal vi greie bra vettu:) Bare ta kontakt vist du ønsker. Er forresten 35 år og fra stavanger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå