babyboble Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg lurer på litt forskjellig. 1. Hva brukes Pregnyl for? Og hvordan og når skal dette evnt taes? 2. Må man ha mens for og bli gravid? 3. Min temp har vært veldig høyt og lavt om hverandre. Hva kan dette bety? 4.Hva slags medesiner kan man få for og produsere mer Progesteron (er ikke det dette som gjør at vi kan bli gravide eller er jeg helt på jorde? 5. Får kun svake streker på el testene 7 dager i strekk nå og neg gt.Vet ikke når ikm da jeg ikke har hatt mens enda. Jeg tok provera for og sette igang mens, men det kom ingen. Så fikk jeg pergotime kur og skal ifølge den ha el mellom i morgen og neste Tirsdag en gang., men siden jeg ikke har hatt mens har jeg tempet og testet med el hver dag i 2 uker nå. I dag har jeg hatt veldig mye småsmerter nederst i maven eller faktisk ganske vond. Slitsomt og gå og litt oppblåst. Vel, vel dette ble mye spørsmål. Takker for alle svar. Dere er jo så flinke her inne. Lykke til til alle som sliter. Håper vi alle får litt ekstra rundt maven og varme oss med i vinter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå